لرستان

بازاریان خرم‌آباد در کنار نیازمندان

سعید محمودوند در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران به برخی اقدامات بسیج اصناف خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: در راستای نذر نفس و کمک به بیماران کرونایی همچنین طرح شهید سلیمانی دو دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش ۸ میلیون تومان توسط بسیجیان پایگاه شهید آخوند زاده صنف طلافروشان حوزه اصناف و بازاریان خرم‌آباد خریداری و تحویل اورژانس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد شد.

وی گفت: جهت گرامیداشت شهدای لرستان به ویژه شهدای اصناف و بازار، کتاب راسته مسجدی‌ها که زندگینامه و خاطرات همرزمان شهیدان علیرضا و غلامرضا حیدریان که شهدای شاخص اصناف و بازاریان خرم آباد هستند توسط حوزه اصناف بین اتحادیه‌های صنفی و بسیجیان توزیع شد.

مسوول بسیج اصناف خرم‌آباد گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بومی و همچنین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان پایگاه شهید دستغیب صنف لوازم بهداشتی ساختمان نام شهید ارسلان واشانی که جز شهدای صنف مذکور بوده و در ایام دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده تغییر پیدا کرد.

 محمودوند ۴ میز و آیینه مخصوص آرایشگری توسط اتحادیه آرایشگران زنانه و پایگاه حضرت زینب (س) حوزه اصناف و بازاریان خرم‌آباد در راستای کمک به ایجاد اشتغال در بین کارآموزان کم بضاعت توزیع شد.

وی افزود: اهدا ۸۳ جفت کفش برای کودکان و نوجوانان نیازمند توسط پایگاه شهید مدنی(صنف کیف و کفش)حوزه اصناف و بازاریان خرم‌آباد به مناسبت شروع سال تحصیلی ازدیگر کارهای انجام شده است.

 مسوول بسیج اصناف خرم‌آباد با اشاره به اینکه ارزش ریالی این تعداد کفش ۱۵ میلیون تومان است، عنوان کرد: این تعداد کفش توسط اتحادیه کیف و کفش و پایگاه مستقر در این اتحادیه از خیرین جمع‌‌آوری و بین دانش آموزان کم بضاعت و بدون سرپرست تقسیم شد.

محمودوند در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: تقدیر از خانواده مهدی بیرانوند جوانی که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود و با رضایت خانواده اعضای بدنش اهدا شد توسط بسیج اصناف و بازاریان خرم‌آباد انجام شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا