اخبار روز

بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های عربی

بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های عربی

 راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱، به عنوان «جشن ملی و خانوادگی ملت ایران» با حضور اقشار مختلف مردم ایران از ساعت ۹:۳۰ صبح به طور همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

شبکه المیادین در گزارشی در این باره نوشت که صبح امروز (شنبه) راهپیمایی گسترده ای در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این گزارش با اشاره به نمایش موشک «عماد» آمده است که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار گسترده است و طول یکی از مسیرهای راهپیمایی در تهران ۱۲ کیلومتر است.

شبکه لبنانی المیادین همچنین سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را پوشش داد.

پایگاه خبری العهد نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن را بازتاب داد و نوشت که مراسم راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از ۱۴۰۰ شهر ایران برگزار شد.

این پایگاه خبری لبنانی همچنین سخنرانی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را پوشش داد.

شبکه یمنی المسیره نیز با اعلام برگزاری مراسم پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور، سخنرانی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در این مراسم را پوشش داد.

شبکه لبنانی المنار نیز در این باره نوشت که ایران در مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت نظامی خود را به نمایش گذاشت.

این شبکه با انتشار ویدیو و تصاویری نوشت که ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن از موشک های بالستیک و پهپاد از جمله موشک «عماد»، پهپاد «شاهد ۱۳۶» و پهپاد «مهاجر۶» رونمایی کرد.

این شبکه لبنانی همچنین با انتشار ویدیویی از مشارکت گسترده مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت که مردم ایران با رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

پایگاه خبری شفق نیوز نیز با اعلام برگزاری راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در این مراسم را منتشر کرد.

شبکه عراقی العهد نیز با پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت که علیرغم تلاش های دشمن برای ایجاد فتنه، مردم ایران پایبندی خود به آرمان های انقلاب را ثابت کردند.

این شبکه عراقی همچنین سخنرانی رئیس جمهور کشورمان را پوشش داد.

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه( سانا) با انتشار تصاویری، راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن در ایران را میلیونی توصیف کرد و نوشت که مردم ایران در این راهپیمایی بار دیگر بر پایبندی خود به آرمان های انقلاب تاکید کردند.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا