اخبار روز

بازداشت ۲ نفر از عوامل آتش‌زدن پرچم عزای سیدالشهدا (ع) در اصفهان

بازداشت ۲ نفر از عوامل آتش‌زدن پرچم عزای سیدالشهدا (ع) در اصفهان

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، با رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در معاونت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، دو نفر از عوامل آتش زدن پرچم و کتیبه‌های عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع مربوطه شدند.

همچنین این افراد به صورت گسترده پخش تراکت، چسباندن برچسب و شعارنویسی در سطح شهر اصفهان را انجام داده بودند.

به گزارش برگزیده های ایران، محمدامین عندلیب مسئول مراسم محرم هیئت انصارالحسین درباره جزئیات ‌ به آتش کشیده شدن پرچم‌های امام حسین(ع) در کنار درب ورودی این هیئت اظهارداشت: ساعت ۲ بامداد، فرد معاندی به همراه ماسک و کلاه به درب حسینیه مراجعه کرده و در چند ثانیه کوتاه نسبت به آتش کشیدن کتل‌های فضاسازی محرم اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه شب دوم محرم این اتفاق افتاده بود، پیرامون جزئیات این اقدام گفت: باتوجه به وجود افراد معاند و دغدغه‌مندی هیئت انصارالحسین (ع) نسبت به حفاظت از حسینیه در حال گشت‌زنی در محل اطراف حسینیه مشاهده می‌کنند که فردی خاطی در زمان خیلی کوتاه نسبت به آتش زدن کتل‌هایی که با فاصله از حسینیه قرار داشته اقدام می‌کند و به نظر می‌رسد که علت آتش زدن کتل‌ها داشتن فاصله لازم برای گریز سریع بوده است.

مسئول مراسم محرم هیئت انصارالحسین با بیان اینکه پس از این اتفاق مردم ولایت‌مدار اصفهان بیش از پیش نسبت به پشتیبانی از هیئات مذهبی اقدام کرد‌ند، بیان کرد: در مدت زمانی که بچه‌های هیئت به محل آتش کشیده شدن می‌رسند که با کپسول‌های آتش‌نشانی، آتش را خاموش کنند منجر به سوخته شدن سایر پرچم‌ها و کتل‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: این فرد خاطی یک راکب موتورسوار بوده که وسیله‌ای که با آن نسبت به آتش زدن اقدام کرده است مشخص نیست. در تصاویر ضبط شده در محل، نوع استایل و پوشش این فرد مشخص است.

/۱۶/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا