کهگیلویه و بویراحمد

بازداشت ۲ نفر در درگیری منطقه بنسنجان یاسوج/ تلاش برای دستگیری سایر عوامل

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید علی ملک حسینی از بازداشت ۲ نفر از عوامل اصلی حادثه ی نزاعی که چند روز قبل در یاسوج( منطقه بنسنجان) اتفاق افتاد و فیلم آن در فضای مجازی بسیار بازنشر داده شد خبر داد و گفت: با تلاش بسیار زیاد پلیس اطلاعات و نیروی انتظامی و با پادرمیانی و وساطت ریش سفیدان و معتمدین، معرفی و پس از انجام بازجویی روانه زندان شدند و تلاش جهت دستگیری و بازداشت سایر عوامل ادامه دارد.

ملک‌حسینی در ادامه، ضمن توصیه هم استانی‌ها به صبوری در مقابل چنین حوادثی، گفت: شایسته است هم استانی های عزیز، اولاً در رفتارها و مراوداتی که با هم دارند آستانه ی صبر و تحمل شان را افزایش دهند و سپس در خصوص این حادثه و جرمی که بین دو طرف دعوا رخ داد طرفین از قبل، همدیگر را می شناختند و یک انتقام شخصی بود.

وی در خصوص باز نشر چنین فیلم ها و کلیپ هایی در فضای مجازی نیز اظهار کرد: در آن لحظه ی اتفاق افراد کمی این صحنه را دیدند، اما بازنشر آن باعث شدکه همه ی استان و تمام کشور این صحنه را ببینند.

 ملک‌حسینی بیان کرد: بازنشر این فیلم‌ها، خود بازنشر خشونت است.ضمن اینکه توصیه می‌کنیم
 در صورتی که چنین صحنه‌هایی را مشاهده کردید، فیلم‌های آن را
برای شناسایی مجرمان به دست پلیس برسانند، اما از باز نشر بی جهت آن در فضای مجازی خودداری، چون تولید خشونت و باعث بدنامی مردم فهیم و فرهنگی استان خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا