Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بازدید استاندار از مراکز صنعتی و تولیدی سمنان - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

بازدید استاندار از مراکز صنعتی و تولیدی سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز از شرکت تولیدی پل آب قومس، تولیدکننده لوله تک جداره آب در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲.۷ هزار هکتار در شهرک صنعتی سمنان احداث شد و ظرفیت تولید دو هزار تن لوله تک جداره آب با قطر کمتر از ۶۳۰ میلی‌متر از پلی‌اتیلن در سال را دارد و برای ۱۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

انتخاب به‌عنوان تولیدکننده نمونه لوله تک جداره آب با قطر کمتر از ۶۳۰ میلی‌متر از پلی‌اتیلن از ویژگی‌های شاخص این واحد صنعتی است.

بازدید از شرکت تولیدی کرک نخ سمنان

استاندار سمنان همچنین از شرکت تولیدی کرک نخ سمنان (تولید و رنگرزی نخ آکریلیک) در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۸۳ در زمینی به مساحت سه هزار هکتار در شهرک صنعتی سمنان پروانه بهره‌برداری دریافت کرد.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید یک‌هزار و ۳۰۰ تُن نخ آکریلیک و یک‌هزار و ۷۵۰ تُن رنگرزی نخ آکریلیک در سال را دارد و برای ۱۸۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

داشتن برند معرف ثبت‌شده و شناخته‌شده در بازار به نام کرک نخ، اشتغال‌زایی بالا در منطقه، تجربه و تخصص مدیران شرکت در این صنعت، کیفیت بالای محصولات و داشتن تنوع بالا در محصولات تولیدی از ویژگی‌های شاخص واحد است.

علیرضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، حسن ‌آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسؤولان استانی، هاشمی استاندار سمنان را در این بازدید همراهی کردند.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا