خراسان رضوی

بازدید سرزده رییس جمهور از بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز همزمان با هفته دولت و به مناسبت روز کارمند با حضور در بهشت زهرا(س) تهران، پس از ادای احترم به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدا، در مجتمع عروجیان حضور یافته و این روز را به پرسنل عروجیان تبریک گفت.

آیت الله رئیسی در جمع پرسنل این سازمان اظهار کرد: به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمان‌های خود فدا کردند به نظرم بهترین جمعی که می‌شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت، به پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است.

وی گفت: کارهایی که پای سلامتی انسان مطرح می‌شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کارهایی است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می‌شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) انجام می‌دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است.

رئیس جمهور در ادامه افزود: در شرایطی که مردم مصیبت دیده‌اند شما از ابتدا در کنارشان هستید، به آنان یاری می‌رسانید و با آنان همدردی می‌کنید.

آیت الله رئیسی سپس بیان کرد: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا(س) و در این بحران به خوبی انجام می‌دهید.

به گزارش فارس؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم قبل از حضور در مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س)، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های رهبر فقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 رئیس جمهور و اعضای هیات وزیران در این مراسم که در نخستین روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت انجام شد، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و یادگار امام را گرامی داشتند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا