قم

بازدید مسئولان حرم حضرت معصومه(س) از دفتر خبرگزاری فارس در قم

به گزارش برگزیده های ایران از قم، حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت در آستانه سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، به‌منظور افزایش تعاملات و همچنین تجلیل از زحمات خبرنگاران برگزیده های ایران، در دفتر این خبرگزاری در استان قم حضور یافت و با مهدی تاجیک مدیر فارس در قم گفت‌وگو کرد.

آمره با اشاره به اینکه آستان مقدس همیشه به دنبال ارتقای ارتباط خود با اصحاب رسانه است، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت اهالی رسانه بتوانیم در انعکاس برنامه‌ها و ظرفیت‌های آستان مقدس اقدامات مطلوب را دنبال کنیم.

وی ضمن تقدیر از همراهی‌های برگزیده های ایران با آستان مقدس عنوان کرد: خادمی حرم حضرت معصومه(س) فقط به حضور در آستان مقدس ختم نمی‌شود بلکه هر فردی در هر مکان و مسئولیتی می‌تواند به کریمه اهل‌بیت(س) خدمت کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت با تاکید بر اینکه آستان مقدس به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: بزرگداشت ایام معصومیه و روز قم فقط به آستان مقدس محدود نمی‌شود و همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مردم باید در این راستا از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

همچنین مهدی تاجیک مدیر برگزیده های ایران در قم، ضمن استقبال از افزایش تعاملات این خبرگزاری با آستان مقدس عنوان کرد: امیدواریم با خادمی خود در حوزه رسانه، بتوانیم خدمات و فعالیت‌های خادمان حرم مطهر بانوی کرامت را منعکس کنیم. 

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار سید محمد اصطهباناتی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات حرم مطهر بانوی کرامت به همراه جمعی از خادمان حرم مطهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا