قم

بازدید میدانی استاندار قم از شهرک صنعتی شکوهیه

به گزارش برگزیده های ایران از قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در سی و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری که پیش از ظهر امروز در دفتر هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، با توصیه به سعه صدر مدیران در تعامل با صنعتگران، گفت: بخشی از الزامات تعامل مدیرانی که در حوزه صنعت فعالیت می‌کنند و با صاحبان صنایع همراه هستند مانند تامین اجتماعی، مالیات و بانک‌ها در حوزه رفتاری است. اگر در جلسه ای رفتید باید به صاحبان صنایع حق بدهید و به دل نگیرید و نباید تعصب سازمانی برای دفاع از سازمان خودتان داشته باشید.

وی افزود: این ضرورت رفتاری به معنی کوتاهی دستگاه‌ها نیست زیرا صنعتگر هم مشکلات زیادی مثل بدهی و مشکلات کارگری و فروش محصول و … دارد. اگر ما در حوزه رفتاری بیشتر توجه داشته باشیم یعنی هم مدیران هم کارشناسان و کارمندان پاسخ درستی بدهیم در خیلی از موارد خواسته مراجعه کننده تامین نمی‌شود ولی با برخورد مناسب راضی از آنجا خارج می‌شود.

شاهچراغی در ادامه افزود: امیدواریم با افزایش اختیارات استانی که دولت به دنبال آن است و در برنامه ۱۴۰۱ اتفاق می افتد، دست ما برای کمک به صنعت بازتر بشود.

وی با اشاره به بازدید از سه واحد صنعتی گفت: من آمادگی سرکشی از واحدهای بیشتری را دارم اما ترجیح می دهم واحدهای مشکل دار را در اولویت قرار دهیم تا اگر بتوانیم قدمی برای آنها برداریم و فارغ از الزامات و نظامات بانکی که بخشی از مسئولیت و اختیارات آن با ما نیست، از حداکثر اختیارات ستادی خودمان استفاده کنیم تا مشکل رفع شود.

گفتنی است پیش از این جلسه استاندار قم و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از سه واحد صنعتی شامل برازش صنعت، صنیع آور شیمی و پتروشکوه سبلان بازدید و در گفتگو با صاحبان این صنایع مشکلات آنها را بررسی کردند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا