لرستان

بازدید ۳۵۰ هزار نفر مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری لرستان

بازدید ۳۵۰ هزار نفر مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری لرستان

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، فرهاد زیویار با اشاره به اینکه از ابتدای ایام نوروز تا کنون بیش از ۴میلیون مسافر به استان لرستان سفر کرده اند گفت : باتوجه به جاذبه های خداداد ی استان و همچنین رفتار و مهمان نوازی ذاتی مردم لرستان ، اشتیاق هم وطنان به انتخاب لرستان بعنوان مقصد سفر ، یک فرصت برای استان است و می تواند رشد و توسعه ی گردشگری در لرستان را شکوفا کند، این فرصت می باید مغتنم شمرده شود و همه دلسوزان استان از این فرصت محافظت کنند.

وی با اشاره به این که قلعه تاریخی فلک الافلاک تا کنون چهارمین مرکز پربازدید کشور در ایام نوروز است، تصریح کرد:از ابتدای نوروز تاکنون بیش از ۴۹ هزار نفر از این اثر تاریخی استان بازدید کرده اند که نسبت به سال قبل ۱۳درصد افزایش داشته است.

استاندار لرستان گفت: در این مدت بیش از ۳۵۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه ۲۴ درصد افزایش داشته است.

زیویار تصریح کرد: لرستان یکی از امن ترین استانهای کشور است و علاوه برآن ، دارای فرهنگی اصیل است که کمالات انسانی و اسلامی در این فرهنگ مشهود است.

وی عنوان کرد: حضور چشمگیر گردشگران علاوه بر آثار اقتصادی که دارد، زمینه ی معرفی و صادرات فرهنگ اصیل لرستان را به سایر مناطق کشور فراهم کرده و تصویری جذاب و دلنشین مطابق واقع از لرستان، منعکس خواهد کرد.

استاندار لرستان ضمن اشاره به افزایش ۸۰ درصدی سفرهای نوروزی در لرستان، تاکید کرد: مصادف شدن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان یک تقارن زیبا است که امیدوارم همه ما بهره ی کافی را از آن ببریم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا