کهگیلویه و بویراحمد

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی بازرسی کل کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی دکتر محمدمهدی صالحی را به سمت بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد .

در بخشی از این حکم آمده است است نظر به تعهد تجربه و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید ،انتظار دارد با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و ریاست محترم قوه قضاییه و با توکل و تلاش وبهره گیری موثر از منابع و امکانات موجود و در چارچوب قوانین و مقررات اداری و برنامه‌های ابلاغی در راستای تحقق اهداف ، راهبردها و ارتقای روزافزون فعالیت‌های سازمان اقدام فرمایید .

گفتنی است ، دکتر محمد مهدی صالحی پیش از این به عنوان دادیار و بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو یاسوج، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان،معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، بازرس پاره وقت سازمان بازرسی   و دبیر نشست‌های قضایی دادگستری این استان مشغول به خدمت بوده است.

وی از قضات علمی و خوشنام دادگستری بوده و در سال ۱۳۹۶ از ناحیه رئیس قوه قضائیه به عنوان قاضی نمونه کشور و در سال ۱۳۹۷ به عنوان قاضی مطالبه گر انتخاب و   مولف چندین جلد کتاب و مقالات متعدد حقوقی و از مدرسین دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

پیش از این ابوالفتح ابوالهادی به عنوان بازرس کل استان خدمت می نمود که به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور منطقه ۳ سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا