چهارمحال و بختیاری

بازسازی مناطق زلزله‌زده چهارمحال و بختیاری آغاز شد

فرشید ریاحی سامانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله، ستاد بازسازی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ راه‌اندازی شد و هم اکنون آماده ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماشین‌آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در منطقه حضور دارند تا کار آواربرداری با سرعت انجام شود.

ریاحی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن شهرستان کوهرنگ نیز به عنوان ستاد معین بازسازی بخش مرکزی و بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ، همچنین بنیاد مسکن شهرستان فارسان به عنوان ستاد معین بازسازی شهرستان فارسان و بنیاد مسکن شهرستان اردل به عنوان ستاد معین بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان اردل، آماده ارائه خدمات به زلزله‌زدگان هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اظهار داشت: از مردم این مناطق که در زلزله آسیب دیده‌اند و منازل مسکونی‌شان دچار آسیب و خسارت شده است درخواست داریم تا با مراجعه به ستادهای بازسازی نسبت به تشکیل پرونده اقدام، تا روند بازسازی با سرعت بیشتری انجام شود.

ریاحی عنوان کرد: از مسئولان ارشد استان و فرمانداران شهرستان‌های مذکور درخواست داریم تا در خصوص استقرار شعب بانک‌های عامل در مناطق زلزله‌زده بخش بازفت همچنین تامین مصالح سنگی و استقرار کارگاه‌های تهیه و توزیع بتن آماده دستور دهند تا اقدامات لازم انجام و با توجه به شروع فصل سرما کار بازسازی منازل مسکونی با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/ص

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا