اخبار ورزشی

بازهم نعمتی با پرسپولیس قرارداد نبست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی نعمتی که در روزهای گذشته مذاکرات زیادی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم انجام داده بود، پس از دریافت رضایت‌نامه خود از از پدیده مشهد عصر امروز به محل باشگاه پرسپولیس رفت.

وی  البته امروز هم نتوانست قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کند.

علی نعمتی درباره دلیل منعقد نشدن قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه کارها انجام شده و فقط بخشی از آن مانده که مدیربرنامه ‌های من توضیح می‌دهد.

مدیربرنامه‌های این بازیکن هم درباره دلیل این اتفاق در جمع خبرنگاران حاضر در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و فقط یک خط خوردگی کوچک در برگه فسخ قرارداد وجود دارد که البته مشکل خاصی نیست. همه کارها تمام شده و اگر خدا بخواهد تا صبح فردا انتقال نعمتی به پرسپولیس قطعی می شود. متاسفانه این خط خوردگی در برگه فسخ هم از سمت باشگاه پدیده بوده اما برگه در هیات فوتبال خراسان رضوی هم ثبت و مهر شده است.

وی افزود: فردا صبح این خط خوردگی برداشته شده و قرارداد نعمتی با پرسپولیس بسته می‌شود. وی را صد در صد پرسپولیسی بدانید. قراردادش هم دو ساله است. قرارداد وی با پدیده با پرداخت مبلغی بسته شده است. این باشگاه و شخص حمیداوی هم در بحث انتقال نعمتی به پرسپولیس خیلی به ما کمک کردند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا