آذربایجان غربی

بازگشایی راه‌های مسدود استان آذربایجان‌غربی ادامه دارد

بازگشایی راه‌های مسدود استان آذربایجان‌غربی ادامه دارد

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از صبح دیروز با تشدید فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف استان راه روستایی ٢۴٠ روستا مسدود شده بود که با تلاش راهداران بالغ بر ١٨٠ راه روستایی بازگشایی شه و مابقی نیز تا ظهر امروز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از راه های روستایی بویژه در جنوب و شمال استان به دفعات دچار انسداد شد، اضافه کرد: در بیست و چهار ساعته گذشته همچنین ۴۴ خودرو گرفتار شده در برف نیز توسط راهداران آزادسازی و یک هزار و ۵٠٠ کیلومتر از محورهای اصلی و ٨٢٠ کیلومتر از محورهای روستایی برفروبی و نمک پاشی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در شبانه روز گذشته ١٨٧ نفر از راهداران فعالیت داشتند، یادآور شد: همکاران راهداری برای جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودرو ها در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان از ٩٢ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و یک هزار و ۶٢١ تن شن و ماسه بهره گرفتند.

وی افزود: در ٢۴ ساعت گذشته برای برف روبی ٨٢٠ کیلومتر از محورهای روستایی، ۴٢٠ تن شن و ماسه مصرف و ١٨٠ محور روستایی که براثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود با فعالیت ٣۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین توسط ٨٠ نفر از راهداران بازگشایی شده است.

۴۶
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده ای می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ به صورت آنلاین و از طریق دوربین های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می گیرد استفاده کنند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا