گیلان

بازگشایی مدارس متوسطه اول از ابتدای آذرماه/تمامی کارکنان مدارس مکلف به تزریق واکسن هستند

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، محمد رحمتی امروز در  جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تمهیدا در خصوص بازگشایی مدارس در گیلان اتخاذ شده است، اظهار کرد: گیلان همواره یکی از کانون‌های مهم شیوع کرونا در کشور بوده است ولی با این حال این ویروس در این استان به کنترل نسبی رسیده و شرایط برای بازگشایی مدارس در گیلان فراهم است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از  از ۱۵ آبان ماه در گیلان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کلاس‌های متوسط دوم از ۱۵ آبان ماه حضوری بوده و شرایط برای برپایی کلاس‌های درس با تعداد کمتر از ۳۰۰ دانش آموز فراهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور بازگشایی مدارس ابتدایی در گیلان افزود: کلاس‌های درس مدارس  متوسطه اول از اول آذر ماه بازگشایی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

رحمتی با تأکید بر لزوم واکسیناسیون تمامی معلمان و دانش آموزان در گیلان بیان کرد: گیلان یکی از استان‌های برتر در حوزه واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان است به طوری که اغلب معلمان و دانش آموزان واکسینه شدند ولی با این حال همه کارکنان مدارس مکلف به تزریق واکسن هستند و اگر کسی واکسن نزده باشد باید هر هفته دو بار تست پی سی آر بدهد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا