کرمانشاه

کشورهای اسلامی باید خط مشی واحد داشته باشند

کشورهای اسلامی باید خط مشی واحد داشته باشند

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: رسول خدا از جنس خود انسان ها است و این یک امتیاز است.

وی افزود: طبق آیات قرآن، خداوند با این آیات خود را به ما نشان داده است اگر انسان همه چیز را آیه و نشانه ببیند به انسان موحد تبدیل می‌شود، ۲۴ هزار پیغمبر نیز برای بیان همین کلمه آمدند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نماز، حج و روزه انسان را تزکیه می‌کند و انسان ساخته می‌شود لذا تمام ادیان ما را به الهی بودن دعوت می‌کنند.

وی اذعان کرد: تمام اسلام نورانیت و رشد است و می‌خواهد تمام کارهای ما در راه هدایت باشد و هدایت از الطاف الهی است امام علی (ع) هم در همین راستا می‌فرمایند، یاد خدا بودن «بصیرت» است.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به همه سفارش کرد که آگاهی پیدا کنید لذا اگر قصد رستگار شدن داریم به سمت تقوا پیش برویم چون همه چیز در دنیا فانی است و ماندگار فقط «خدا» است.

وی تشریح کرد: امروز ١۴ مهر ماه روز دامپزشکی است و ١۵ مهر ماه آغاز حمله آمریکا و روز روستا و عشایر است که امام خمینی (ره) به عنوان ذخایر از آن‌ها یاد کرد و ١۶ مهر ماه سالروز بمباران شیمیایی سومار توسط حزب بعث است و ١٧ مهر ماه روز پست است.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: قدرتی که قرآن و اسلام دارد سبب شده مستکبرین از آن هراس داشته باشند و در این مسئله باید تأمل کرد این قدرت اسلام را نشان می‌دهد لذا کشورهای اسلامی باید خط مشی واحد داشته باشند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا