کهگیلویه و بویراحمد

بازگشت کارخانه آب معدنی سی‌سخت به چرخه تولید پس از ۷ سال

 به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، مدیرعامل کارخانه آب معدنی چویل دنا در سی‌سخت گفت: این کارخانه ۷ سال پیش به دلیل کمبود سرمایه در گردش و برخی مشکلات مالی دیگر تعطیل و غیر فعال شد.

جهان زابلی افزود: بر اثر تعطیلی این کارخانه بسیاری از افراد که بصورت مستقیم و غیر مستفیم در آن مشغول به کار بودند بیکار شدند و این کارخانه هم از رونق اقتاد.

 زابلی اضافه کرد: امسال به پیگیری‌های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و انجام قرار داد به این ستاد سرمایه درگردش مورد نیازتامین و این کارخانه بعد از ۷ سال تعطیلی و بلاتکلیفی دوباره به چرخه تولید بازگشت و دوباره فعال شد.

وی با بیان اینکه با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ۳۰ میلیارد ریال برای تامین سرمایه در گردش کارخانه آب معدنی چویل دنا اختصاص داده شد ادامه داد: این کارخانه دارای سه خط تولید و توانایی سه شیفت تولید در روز را دارد که فعلا به اختصاص این مبلغ یک شیفت آن فعال شده و دو شیفت دیگر همچنان غیر فعالند.

مدیر عامل کارخانه آب معدنی چویل دنا با شاره به اینکه با فعال شدن یک شیفت این کارخانه ۱۳ نفر بصورت مستقیم و بیش از ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شدند گفت: برای راه اندازی شیفت دوم کارخانه آب معدنی چویل دنا به ۳۰ میلیارد ریال دیگر برای تامین سرمایه درگردش نیاز است که با راه اندازی این شیفت  برای  ۱۲ نفر به صورت مستفیم و بیش از ۵۰ نفر هم غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

 زابلی به میزان تولید روزانه این کارخانه هم اشاره کرد و گفت: در یک شیفت تولید این کارخانه هر ساعت ۵ هزار بطری و در یک روز ۴۰ هزار بطری آب معدنی با کیفیت تولید می‌شود که علاوه بر تامین نیاز استان به استان‌های همجوار نیز صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه صادارات محصولات این کارخانه به خارج از کشور با جذب سرمایه گذار در حال پیگیری است افزود: این کارخانه مربوط به یک تعاونی با ۵ هزار و ۴۰ نفر عضو در شهر سی سخت است که راه اندازی مجدد آن باعث امیدواری و دلگرمی اعضاء این تعاونی شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا