کرمانشاه

بازگشت ۷۱ جایگاه سوخت در کرمانشاه به روال توزیع سوخت ۱۵۰۰ تومانی

فریدون یاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، اظهار داشت: فرایند سوخت‌گیری در پمپ‌های بنزین‌های کشور از روز سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه با اختلال همراه شد و رفع این مشکل در دستور کار نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود ۱۲۰ جایگاه سوخت در استان، ادامه داد: در حال حاضر این ۱۲۰ جایگاه برای سوخت‌گیری با نرخ دوم فعال هستند و تا به امروز با تلاش بی‌وقفه واحدهای سامانه هوشمند و برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، ۷۱ جایگاه عرضه سوخت از این تعداد با کارت هوشمند قابلیت سوختگیری دارند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جایگاه‌های باقی‌مانده برای رفع نقص و اتصال به سامانه هوشمند سوخت، افزود: جایگاه‌های باقی‌مانده معمولا بین راهی و در مسیر خارج از شهرها قرار دارند که هم‌اکنون تیم‌ها اعزام شده و در تلاش هستیم طی ظهر امروز تمامی جایگاه‌ها مجددا به شرایط عادی برمی‌گردند.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در عرضه بنزین و نفت‌گاز در استان نداریم، گفت: سهمیه‌ای از کارت سوخت رانندگان کسر نخواهد شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا