آذربایجان شرقی

بازیابی جایگاه متعالی آذربایجان‌شرقی در سطح ملی و منطقه‌ای مطالبه اولویت‌دار از استاندار جدید

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن مثبت ارزیابی کردن انتخاب استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالای اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، معدنی استان و برخورداری از نیروی انسانی ارزشمند، خوشبختانه انتظار و توقعات در مورد انتخاب استانداری انقلابی، آگاه به مسائل و موضوعات، دلسوز و دارای سوابق قابل اتکا محقق شد.

وی افزود: امیدواریم آقای عابدین‌ خرم نیز با استفاده از ظرفیت مدیران جوان و توانمند در سمت‌های فرمانداری و بخشداری توقعات در خصوص توسعه استان و حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف را برآورده سازد.

نماینده مردم ملکان با تأکید بر لزوم ترسیم چشم‌انداز مشخص و برنامه‌ریزی اصولی توسط استانداری جدید  برای حوزه‌های مختلف تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و سوابقی که از استاندار جدید سراغ داریم، انتظار می‌رود در دور جدید اقدامات و پیگیری‌های جدی برای بازیابی جایگاه متعالی آذربایجان‌شرقی در سطح ملی و منطقه‌ای صورت گیرد.

وی همچنین یادآور شد: اولویت اصلی و اساسی مدیریت اجرایی جدید استان در وهله اول باید موضوع معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی استان باشد و ایجاد اشتغال و حل معضل بیکاری در کنار احیای ظرفیت‌های استان در بخش مختلف و با بهره‌گیری از نیروی مستعد و ارزشمند انسانی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

موسوی، به موضوع قرارگیری آذربایجان‌شرقی در یکی از موقعیت‌های جغرافیایی حساس ایران در منطقه شمال‌غرب نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جدید پیش آمده در مباحث مرزی با کشورهای همسایه‌ای چون جمهوری آذربایجان و ارمنستان و با در نظر گرفتن سوابق امنیتی و سیاسی استاندار مطمئن هستیم که تدبیر لازم در این خصوص نیز اتخاذ خواهد شد تا مراودات هر چه بیشتر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با همسایگان برون مرزی با هدف تقویت مودت با ملت و دولت‌های این کشورها انجام شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۵/س/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا