بازیابی جایگاه متعالی آذربایجان‌شرقی در سطح ملی و منطقه‌ای مطالبه اولویت‌دار از استاندار جدید

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن مثبت ارزیابی کردن انتخاب استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالای اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، معدنی استان و برخورداری از نیروی انسانی ارزشمند، خوشبختانه انتظار و توقعات در مورد انتخاب استانداری انقلابی، آگاه به مسائل و موضوعات، دلسوز و دارای سوابق قابل اتکا محقق شد.

وی افزود: امیدواریم آقای عابدین‌ خرم نیز با استفاده از ظرفیت مدیران جوان و توانمند در سمت‌های فرمانداری و بخشداری توقعات در خصوص توسعه استان و حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف را برآورده سازد.

نماینده مردم ملکان با تأکید بر لزوم ترسیم چشم‌انداز مشخص و برنامه‌ریزی اصولی توسط استانداری جدید  برای حوزه‌های مختلف تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و سوابقی که از استاندار جدید سراغ داریم، انتظار می‌رود در دور جدید اقدامات و پیگیری‌های جدی برای بازیابی جایگاه متعالی آذربایجان‌شرقی در سطح ملی و منطقه‌ای صورت گیرد.

وی همچنین یادآور شد: اولویت اصلی و اساسی مدیریت اجرایی جدید استان در وهله اول باید موضوع معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی استان باشد و ایجاد اشتغال و حل معضل بیکاری در کنار احیای ظرفیت‌های استان در بخش مختلف و با بهره‌گیری از نیروی مستعد و ارزشمند انسانی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

موسوی، به موضوع قرارگیری آذربایجان‌شرقی در یکی از موقعیت‌های جغرافیایی حساس ایران در منطقه شمال‌غرب نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جدید پیش آمده در مباحث مرزی با کشورهای همسایه‌ای چون جمهوری آذربایجان و ارمنستان و با در نظر گرفتن سوابق امنیتی و سیاسی استاندار مطمئن هستیم که تدبیر لازم در این خصوص نیز اتخاذ خواهد شد تا مراودات هر چه بیشتر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با همسایگان برون مرزی با هدف تقویت مودت با ملت و دولت‌های این کشورها انجام شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۵/س/ر


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم | اتوبوس سواری عجیب در تهران؛ ۶۰ سال قبل/ عکس

رکاب سواری در تهران سال ۱۳۴۳ به یک پدیده تبدیل شده بود.

14 ساعت ago

اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات…

14 ساعت ago

آماده‌باش برای جاری شدن سیل در این ۷ استان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع…

14 ساعت ago

افزایش تلفات سیل در خراسان رضوی/ آمار جدید

پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد.

14 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

کیفیت هوای پایتخت در آخرین جمعه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همچنان در وضعیت قابل قبول یا…

14 ساعت ago

این جاده به علت بارش شدید باران و تگرگ بسته شد

جانشین رئیس پلیس راه نیشابور گفت: مسیر نیشابور_ کاشمر بر اثر بارش شدید باران و…

14 ساعت ago