اخبار ورزشی

بازی‌های آسیایی هانگژو| ملی‌پوشان والیبال ساحلی حریفان مرحله حذفی خود را شناختند

بازی‌های آسیایی هانگژو| ملی‌پوشان والیبال ساحلی حریفان مرحله حذفی خود را شناختند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که با شرکت ۲۷ تیم از بیست و هشتم شهریور در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو کشور چین آغاز شده بود با صعود دو تیم برتر گروه‌های هشت گانه و خداحافظی ۱۱ تیم حذف شده وارد مرحله دوم خود شد.

بازی‌های آسیایی هانگژو| صعود تیم «ب» والیبال ساحلی به مرحله حذفی

 

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران نیز که با کسب سه پیروزی متوالی، بدون شکست و بدون ست باخته به‌عنوان تیم‌های اول گروه‌های F و H به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات راه یافته بودند، امشب با قرعه کشی انجام شده در جدول تک حذفی قرار گرفتند و رقبای خود را برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر مسابقات شناختند.

بر این اساس، تیم الف ایران متشکل از بهمن سالمی و سینا شوکتی به قید قرعه در سید ۷ جدول تک حذفی ۱۶ تیمی قرار گرفت و باید مقابل تیم ژاپن (تاکاهاشی و آگبا ) که در سید ۱۰ جدول قرار گرفتند، به میدان بروند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پور عسگری و علیرضا آقاجانی) به قید قرعه در سید ۵ جدول قرار گرفتند و حریف تیم تایلند ۲ ( کاوسایی و جونگ لانگ) که در سید ۱۲ شدند.

فردا (شنبه اول مهرماه) به‌دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها استراحت دارند و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران یک جلسه تمرینی و همچنین جلسه آنالیز حریفان را در دستور کار خود دارند. مسابقات مرحله دوم نیز از ساعت ۹ صبح یکشنبه دوم مهر آغاز خواهد شد.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا