اخبار ورزشی

بازی‌های آسیایی هانگژو| هانگژو، شهری لاکچری و بدون کربن در میان ابرها/ اینجا خبری از «ام وی ام» و «جک» نیست + عکس و فیلم

بازی‌های آسیایی هانگژو| هانگژو، شهری لاکچری و بدون کربن در میان ابرها/ اینجا خبری از «ام وی ام» و «جک» نیست + عکس و فیلم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، تیم خبری ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ساعت ۵ صبح وارد فرودگاه شانگهای چین شد. در فرودگاه شانگهای و همچنین سطح این شهر تبلیغات خودرو خودنمایی می‌کرد البته در این شهر خبر زیادی از ماشین‌های چینی که در خیابان‌های تهران هست، وجود نداشت.در نهایت خبرنگاران با اتوبوس و اسکورت دو‌ خودروی پلیس راهی هانگژو شدند.

بازی‌های آسیایی هانگژو| چهره‌نگاری و خواندن بارکد پاسپورت با زبان فارسی در فرودگاه شانگهای + فیلم

 

کادر خبری ایران در مسیری حدودا سه ساعت و نیمه و البته در هوایی بارانی وارد هانگژو شدند. مسیر سرسبز شانگهای تا هانگژو تصویر جاده‌های شمالی ایران را تداعی می‌کرد با این تفاوت که خبری از زباله و کیسه در کنار جاده و در طبیعت وجود نداشت.

 برج‌های سر به فلک کشیده هانگژو نخستین چیزی بود که در بدو ورود به این شهر خودنمایی می‌کرد. هوای بارانی این شهر بدون کربن نیز باعث شده بود تا برخی از برج‌ها در میان ابرها محو شوند. در مسیری که تا ورود به دهکده خبرنگاران طی شد نمادها و تصاویر بازی‌های آسیایی در سطح شهر به وفور دیده می‌شد و حتی دیوار نوشته‌های شهر نیز به این بازی‌ها اختصاص داشت.

 

.

 

اکثر خودروهای این شهر هیبریدی هستند و اگر در شهر خودرویی بنزینی دیده شود، آخرین مدل‌ها و به روز ترین و با حداقل میزبان تولید کربن هستند. به همین دلیل این شهر به شهر بدون کربن مشهور است‌. حتی میزبان در مراسم افتتاحیه به منظور جلوگیری از تولید کربن مراسم آتش بازی نخواهد داشت.

 

.

 

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

استقبال گرم ولنتیرها و حضور آنها با چتر در کنار اتوبوس از نکات حائز اهمیت میزبانی چینی‌ها بود. نظم آنها در بحث اسکان خبرنگاران باعث شد تا این فرآیند کمتر از ۳۰ دقیقه طول بکشد و در نهایت کادر خبری ایران در ساختمانی ۳۲ طبقه اسکان یافت. همچنین در بدو ورود خبرنگاران ساک و وسایل آنها توسط ماشین برقی تا مقابل ساختمان حمل شد. سوئیت‌هایی دو و سه خوابه همراه با امکانات لازم برای اسکان حدودا ۲۰ روزه کادر خبری کافی است.

 

.

 

میزبان همچنین در مقابل هر ساختمان تعدادی دوچرخه جهت استفاده در داخل دهکده قرار داده که علاقه مندان می‌توانند از طریق کارت ورودی اتاق خود، از این دوچرخه‌ها استفاده کنند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

بر خلاف چند دوره اخیر و اغلب رقابت‌هایی از این دست، این بار چینی‌ها به جای اینکه‌به دنبال درآمدزایی از عروسک مسابقات باشند یک عدد از آنها را به حدود ۱۰ هزار خبرنگار  حاضر در مسابقات هدیه‌ دادند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا