خراسان رضوی

بازیکنان ما باهوش هستند/ بازی قبل غافلگیر شدیم

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، حمید عبداللهی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پدیده خراسان، اظهار کرد: فردا با نماینده شهر مشهد بازی داریم، هر دو تیم مشکلاتی دارند که الان تمایلی به صحبت کردن از مشکلات تیمم را ندارم و فردا صحبت می‌کنیم.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم ما آخرین تیمی بود که تشکیل شد و مشکلاتی ناشی از آمادگی جسمانی و بازی تدارکاتی متوجه ماست، ادامه داد: بازی قبل غافلگیر شدیم و این بازی را تدارکاتی حساب می‌کنیم، به بازکنان خود ایمان کامل داریم و باید روی بازی تمرکز و از تمام توان خود استفاده کنند.

وی افزود: بازیکنان ما باهوش هستند و گول مشکلات پدیده را نمی‌خورند، مصدوم داریم و محروم نداریم، اگر بنا باشد تاوان سوء مدیریت در فوتبال را تنها مربیان و بازیکنان بدهند فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند، از مسئولان می‌خواهم پایه‌های اولیه تیم‌های فوتبال را خوب بسازند.

عبداللهی با بیان اینکه نظری استعفا کرده است، ادامه داد: الان شجاعی تیم را پشتیبانی می‌کند، متأسفانه برخی رسانه‌های بومی ما از چمن تیم مسجد سلیمان یک فیلم قدیمی پخش کردند که زمین را شخم خورده نشان می‌دهند، اعلام می‌کنم که زمین ما آمادگی کامل را برای بازی دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا