گیلان

بازیکن سابق تیم ملی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، جهانگیر عسگری، مهاجم شهرداری آستارا و بازیکن سابق تیم ملی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

جهانگیر عسگری با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در این خصوص نوشت: خداحافظی در بهترین حالت با یک دلگیری خاصی همراه است، چه برسد به اینجا و امروز، اینجایی که در ۳۵ سالگی به یکی از سخت‌ترین لحظات زندگی فوتبالی‌ام رسیده‌ام. 

هیچ وقت کاری را آغاز نکرده ا تا نیمه کاره رها کنم، اما امروز مجبور به تصمیمی شده‌ام که هرگز تصور آن را نداشتم. 

رویای هر روزه من توپ و دروازه است و همین الان و همین ثانیه‌ها که به متن خداحافظی و پایان فوتبال فکر میکنم هم برایم باورنکردنی است و بغضی بزرگ گلویم را می‌فشارد و غمی بزرگتر روی سینه‌ام احساس می‌کنم. 

اما امروز و همین لحظه مجبورم به این تصمیم شده‌ام و خواستم از تمامی باشگاه‌هایی که افتخار حضور در آن‌ها را داشتم و همه مربیانی که که سهمی در روزهای فوتبالی‌ام داشته‌اند و هم تیمی‌هایی که خاطرات بزرگم در این مسیر را ساختند، تشکر و قدار دانی کنم. 

جهانگیر عسگری (زاده ۱ آذر ماه ۱۳۶۵- شهرستان ابدانان) بازیکن سابق تیم‌های استقلال جنوب تهران، نیروی زمینی، صبا باتری، پیکان تهران، داماش گیلان، راه‌آهن شهر ری، صنعت نفت آبادان، پاس همدان، آلمینیوم اراک و چوکا تالش است. 

جهانگیر عسگری تنها بازیکن فوتبال شهرستان ابدانان است که در لیگ برتر ایران بازی کرده‌است، وی از همان سنین نوجوانی استعداد خود را به به رخ همه کشید و به دلیل نبود امکانات و همچنین‌عدم توجه و حمایت مسؤولین امر استان تصمیم گرفت که با هزینه شخصی خود به تهران آمده و در تست‌های فوتبال استقلال جنوب تهران شرکت کند، جهانگیر عسگری با توجه به استعدادی که در این زمینه داشت توسط مربیان این باشگاه جذب گردید و توانست رضایت مدیران این باشگاه را به خود جلب کند.

درخشش او در بازیهای استقلال جنوب تهران باعث گردید که باشگاه صبا باتری در زمان علی دایی اقدام به جذب او کند.

با توجه به زمان خدمت مقدس سربازی باشگاه نیروی زمینی وی را جذب کرد، عسگری در تیم نیروی زمینی گلهای زیبایی به ثمر رساند و گل زیبای او در روزنامه خبر ورزشی آن موقع به عنوان گل برتر هفته لیگ دسته یک انتخاب شد. 

جهانگیر عسگری بعد از خدمت سربازی با قراردادی دو ساله با باشگاه پیکان قرارداد بست و بازیهای چشم‌نواز و گل زیبایی که در بازی پیکان و پرسپولیس به ثمر رساند تحسین علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس را برانگیخت و در زمان سرمربیگری علی دایی در تیم ملی جز نفرات ذخیره تیم ملی قرار گرفت. 

اعتقاد ویژه علی دایی به جهانگیر عسگری باعث شد که عسگری با قراردادی دوساله به راه‌آهن بپیوندد و در این تیم عملکرد مناسبی بر جای گذاشت که به دلیل مشکلات وقت باشگاه راه‌آهن در زمان مدیر عاملی امیر عابدینی وارد باشگاه داماش گیلان شد.

به گزارش فارس، جهانگیر عسگری ۲۰ گل در لیگ برتر خلیج فارس به ثمر رسانده‌ و یکی از فوتبالیست‌هایی بود که علی رغم شایستگی در تیم‌های سرخابی فوتبال ایران حضور نیافت. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا