اخبار ورزشی

بازیکن هنگ‌کنگ: ایران تیمی سرعتی و قدرتمند است/ می‌خواهیم کار حریف‌مان را سخت کنیم

بازیکن هنگ‌کنگ: ایران تیمی سرعتی و قدرتمند است/ می‌خواهیم کار حریف‌مان را سخت کنیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از دوحه، هلیو ژوزه دسوزا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که به تیم اضافه شدم و ترکیب کامل تیم را در اختیار داریم. با یکی از سه تیم برتر آسیا بازی می‌کنیم و تجربه خیلی خوبی برای ما خواهد بود. دو بار با ایران بازی کرده‌ام و می‌دانم که بازیکنان این تیم در حمله بسیار قوی و سریع هستند.

سرمربی هنگ‌کنگ: ایران مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیاست

وی با اشاره به دشواری کار هنگ‌کنگی‌ها در تقابل با ایران خاطرنشان کرد: برای این مسابقه تمرین کرده‌ایم و آماده دیدار با ایران می‌شویم. تلاش می‌کنیم کار را برای ایران سخت کنیم و می‌دانیم که این هم کاری دشوار است. با این حال تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و امتیاز بگیریم.

بازیکن برزیلی‌الاصل تیم ملی هنگ‌کنگ، جام ملت‌های آسیا را بزرگترین تورنمنت فوتبال آسیا توصیف کرد و در مورد غیبتش در دیدار با امارات گفت: من در دیدار اول فرصت بازی پیدا نکردم، اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا در دو مسابقه بعدی آماده باشم. می‌دانم ایران خوب دفاع می‌کند و به این مسئله احترام می‌گذاریم. با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا جای ممکن، عملکرد خوبی داشته باشیم.

قلعه‌نویی: فلسطین اصلاً تیم ضعیفی نبود

هلیو درباره سابقه بازی خودش مقابل ایران تصریح کرد: یک بار در بحرین و یک بار در هنگ‌کنگ با ایران بازی کردیم. چه افتخار بزرگی چون بازی کردن مقابل چنین تیم قدرتمندی. در گذشته تلاش می‌کردیم تدافعی بازی کنیم، اما آندرسن از ما انتظار دارد که خطرات بیشتری روی دروازه رقبا به وجود بیاوریم و هجومی بازی کنیم. این بزرگترین تغییر تیم ماست و به نظرم بازی خیلی خوبی خواهد بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا