مرکزی

بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک راحت نیست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، مهدی تارتار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک نمی‌تواند یک بازی راحتی باشد.
وی افزود: این تیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده ولی ذوب آهن هم تیمی است که همیشه برای برد بازی می‌کند.
سرمربی تیم ذوب آهن بیان کرد: تنها تیمی که تاکنون مساوی نداشته، تیم ما است، یا بردیم یا باختیم.
تاتار گفت: اعتقادم این است که سه امتیاز خیلی کمک می‌کند به آمدن تیم‌ها در بالای جدول، با توجه به شرایط سال گذشته ذوب آهن خیلی دوست داریم در جدول صعود داشته باشیم نسبت به گذشته که این سه امتیازها خیلی کمک می‌کند.

وی گفت: تیم آلومینیوم را به خوبی آنالیز کردیم می‌دانیم این تیم در یک سوم میانی پرس خوبی انجام می‌دهد و از حمله‌های سریع به خوبی استفاده می‌کند.
سرمربی تیم ذوب آهن بیان کرد: در تمرینات در این تاکتیک کار کردیم امیدوارم بچه‌ها فردا بازی کم اشتباهی داشته باشند تا به هدفمان برسیم.
وی ادامه داد: آلومینیوم برای سه امتیاز بازی می‌کند، هیچ کدام در بازی فردا محتاط بازی نخواهیم کرد، ذوب آهن هم با توجه به باخت هفته گذشته به دنبال کسب سه امتیاز است.
تارتار گفت: تیم آلومینیوم از تیم های صدرنشین است و دوست ندارد از کورس عقب بماند، بهترین کاری که باشگاه کرد این بود که رسول خطیبی را برگرداند، تیم با خطیبی به لیگ برتر راه یافت و نتایج خوبی کسب کرد جدایی نیم فصل هم به تیم ضربه زد هم به رسول، خطیبی با بازگشتش به تیم کار خوبی کرد، شناخت خوبی از تیم داشت و توانست هفتاد درصد تیم را حفظ کرد، آلومینیوم تیم یک دستی است، ابزار سرعتی در کناره‌ها دارد و ابزار توپ در میانه زمین، استفاده از حملات سریع تاکتیک اصلی این تیم است.
وی تصریح کرد:‌ شایسته سالاری اگر در فوتبال حاکم شود مربیانی که با زحمت بالا می‌آیند به حقشان می رسند.
وی گفت: چند نفر از بازیکنان سرماخوردگی دارند که پزشکان تلاش دارند بازیکنان را به بازی برسانند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا