گیلان

بازی سرد و بارانی شهرداری آستارا و سایپا مساوی شد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، دیدار هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران بین تیم‌های شهرداری آستارا و سایپا تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

ورزشگاه خانگی آستارا در اوایل لیگ شرایط مطلوبی نداشت و آماده‌سازی آن مدتی طول کشید البته شهرداری می‌توانست در آستارا از حریف تهرانی خود میزبانی کند اما به دلیل اینکه تیم سایپا کارهای اقامتی خود را در شهر رشت انجام داده بود قرار شد این مسابقه در رشت برگزار شود و از هفته‌های آینده در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان حریفان شهرداری خواهد بود. 

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، نیما علیپور، امید سام کن، سعید دلاور، جهانگیر عسگری، جواد آقایی پور، محمد ابراهیم رضا زاده، علیرضا مصطفایی، حبیب افرا، جابر نصیری، مجتبی محبوب مجاز و فرشاد پاداش را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

محمد سعید اخباری سرمربی سایپا نیز در این دیدار، محمد رضا خزایی فرد، روزبه شاه علیدوست، جواد نصیر، عارف حاجی عیدی، محمد عبازاده، بهروز هوشمند، مهرداد حیدری، حسین مالکی، آرش مهری بابادی، پوریا بالی لاشک و ایمان غلامی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

این مسابقه اتفاق خاصی نداشت و خط دفاعی و گلرهای دو تیم اجازه خودنمایی عناصر تهاجمی حریف را ندادند و در نهایت این دیدار بدون گل مساوی پایان یافت. آستارایی‌ها با دوازده امتیاز در رتبه هشتم و سایپا نیز با ده امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا