اخبار ورزشی

باشگاه بارسلونا دمبله را به تمرینات فراخواند

باشگاه بارسلونا دمبله را به تمرینات فراخواند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا نام عثمان دمبله را در فهرست بازیکنانی که باید روز یکشنبه در تمرینات این تیم حضور پیدا کنند، قرار داد.

در حالی که همه شواهد و قراین از انتقال احتمالی دمبله به پاری‌سن‌ژرمن حکایت دارند و خود این بازیکن هم دیگر نمی‌خواهد در بارسا بماند، مدیران باشگاه بارسلونا او را به تمرینات پیش از آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل برابر تاتنهام در جام خوان گامپر – دیداری که روز چهارشنبه برگزار می‌شود – فراخوانده‌اند.

طعنه دمبله به ژاوی با بیان دلیل رفتنش از بارسلونا: می‌خواستم بمانم اما در محیطی سالم!

 

تنها در یک صورت دمبله از حضور در تمرینات تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس معاف خواهد شد که پاری‌سن‌ژرمن مبلغ انتقال او را به بارسلونا بپردازد و به این ترتیب فروش بازیکن به فرانسوی‌ها جنبه رسمی پیدا کند.

بارسایی‌ها پس از بازگشت از تور پیش‌فصل در آمریکا به بازیکنان خود استراحت داده‌اند، اما آنها برای کسب آمادگی مصاف با تاتنهام از فردا تمرینات‌شان را از سر خواهند گرفت.

عثمان دمبله به طور کامل در مورد شروط شخصی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن به توافق دست پیدا کرده و حتی اخیراً سفری هم به پاریس داشت تا شخصاً با نمایندگان این باشگاه مذاکره کند، اما گویا هنوز برخی جزئیات مانده است که دو باشگاه باید بر سر آن توافق کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا