Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
باشگاه خیبرخرم‌آباد: زارع و نوری فوتبال کشور را به هم ریختند اما در مورد پنالتی هدیه حرفی نمی‌زنند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

باشگاه خیبرخرم‌آباد: زارع و نوری فوتبال کشور را به هم ریختند اما در مورد پنالتی هدیه حرفی نمی‌زنند

به گزارش برگزیده های ایران، باشگاه خیبر خرم آباد در واکنش به اظهارات سرپرست ملوان بیانیه زیر را منتشر کرد:

“باشگاه خیبر در روزی که دو تیم پرهوادار لیگ دسته اول قرار است در یک بازی جوانمردانه خاطرات رقابتهای گذشته را زنده کنند، با اظهاراتی غیرحرفه‌ای و شائبه برانگیز و احتمالا به قصد تاثیر بر روی داور از سوی سرپرست ملوان روبرو شده که اصالت بختیاری داور این مسابقه را عاملی برای تاثیر روی سوتهای او دانسته‌اند.

باشگاه خیبر خواهان پیگیری این موضوع از سوی کمیته اخلاق است چرا که این صحبت شرایط برگزاری سلامت مسابقه را زیر سئوال می‌برد. اعلام نگرانی یک حرکت نخ‌نما برای تحت فشار گذاشتن داور و القای این موضوع است که اگر داور خواست در صحنه‌ای تصمیم کلیدی بگیرد، یقینا با این اتهام سرپرست ملوان نکات دیگری را در ذهن داشته باشد.

تیم فوتبال خیبر در دوران تازه فعالیت، کمترین سود را از داوری برده و با وجود تلاش برخی باشگاه‌ها برای تبلیغ این موضوع به گواه کارشناسان داوری در فصل گذشته و در مقطع کلیدی صعود به همین دلیل روند مثبت خود را از دست داد. البته عبدالله ویسی سرمربی خیبر کوچکترین اعتراضی به این مسئله نداشت حال آنکه بعنوان مثال مقابل ملوان بازی برتر خیبر در انزلی با صحبتهای دور از انصاف سرمربی این تیم زیر سئوال برده شد. درحالیکه با کارشناسی داوری مشخص شد هیچ سوتی به سود خیبر زده نشده است.

مازیار زارع و پژمان نوری که از بازیکنان ارزنده و سابق فوتبال ایران به شمار می‌آیند، درمورد اشتباهات داوری به شدت و به تندی موضع داشته و فضای فوتبال کشور را به هم ریخته‌اند اما درباره پنالتی مشابه بحث برانگیزی که چند هفته پیش و در انزلی به آنها هدیه داده شد صحبتی نداشتند که این چندان مطابق با مدعای قبلی‌شان در مورد عدالت در داوری نیست.

در نهایت با تذکر این نکته که فوتبال یک رقابت ادامه دار و جوانمردانه در زمین فوتبال است و همه باید برای بهبود شرایط برگزاری آن کمک کنیم، یادآور می‌شویم که گستره جغرافیایی استان بزرگ لرستان و همزبانی و همجواری آن با تعداد زیادی از استانهای دیگر کشور عزیزمان نباید دستاویزی برای رقبا و سو نیت برخی از افراد برای صحبتهای غیرمنصفانه در مسائلی مثل چینش داوران شود.”

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا