اخبار ورزشی

باشگاه ذوب‌آهن: چرا هیچکس پاسخگو نیست؟/با این روش باشگاه‌ها را نابود می‌کنید

به گزارش برگزیده های ایران، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در اعتراض به داوری دیدار مقابل هوادار بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

“پیشنهاد فصل قبل را تکرار می‌کنیم. داوران هرمسابقه را دو برابر کنید یک نفر هم از آسمان بازی ها را نظاره کند. به شهادت تمامی کارشناسان هیچ تیمی در لیگ فوتبال باشگاههای کشور مانند ذوب آهن از اشتباهات قضاوت در فوتبال صدمه ندیده و تاکنون نیز چاره‌ای جز پناه بردن به آغوش همان مادر یعنی متولی فوتبال نداشته است. امروز درمانده از به جایی نرسیدن فریادهای پی درپی، گویی چاره‌ای به جز  دل کندن از مهر مادری ندارد!

در دیدار اخیر تیم ذوب آهن باردیگر صحنه ای منجربه گل شد که جای هیچ توجیهی باقی نمی‌گذارد که چرا نتایج به این روش، به گونه‌ای دیگر تغییر می‌کند؟ چرا هنوز سیستم ارتباطی داوران وجود ندارد؟ چرا هیچکس خود را درجایگاهی نمی‌بیند که به باشگاهها پاسخگو باشد؟

آیا بهتر نیست به جای برخورد قهری با باشگاهها، با استفاده از کارشناسان مجرب و کمک باشگاهها این مشکلات را برطرف نمود؟ آیا مشکل در آموزش داوران است یا در نداشتن ابزار یا توانایی؟ ای کاش روزی قضاوت در فوتبال به درجه‌ای از دقت و توجه برسد که دیگر هیچ سوتی و هیچ تصمیمی منجر به نابودی زحمات و تلاش پرسنل باشگاه‌ها و دلسردی هزاران  هوادار مشتاق که فوتبال تنها روزنه امید زندگیشان است نشود. با این روش باشگاه‌ها را نابود می‌کنید. لازم است یک نفر پاسخگو باشد.”

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا