گیلان

باشگاه مقاومت آستارا با بازیکنان سربازش تمدید کرد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، باشگاه مقاومت آستارا با نظر مساعد و صلاحدید سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه قرارداد هشت بازیکن از سهمیه سرباز فصل گذشته خود را تمدید کرد. 

آقایان مهیار رهبر، محمد داستانی، محمدرضا کامران زاده، علی غلامیان، امیرحسین اسدنیا، فرید صلاحی، فرشاد شاقلانی و جمشید جانفزا به عنوان سهمیه سرباز با حضور در دفتر باشگاه مقاومت آستارا قراردادهای خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند. 

شایان ذکر است؛ باشگاه مقاومت آستارا پیش از تمدید قرارداد این هشت بازیکن با ۱۰ بازیکن نیز قرارداد همکاری امضاء کرده بود. 

با انجام مراسم قرعه‌کشی گروه‌بندی مرحله نخست فصل جدید لیگ سه نیز مشخص شد. بر اساس قرعه‌کشی اسامی تیم‌های حاضر در پنج گروه مرحله نخست فصل جدید مشخص شد و شهرداری آستارا در گروه سه این رقابت‌ها حضور دارد. 

تیم مقاومت آستارا در گروه سوم لیگ دسته سه با تیم‌های مینو خرمدره زنجان، دارایی خرمدره، شاهین دهداری تهران، پیشگامان فنون پارس تهران، کاویان نقده، اتحاد سولدوز محمدیار، آبیدر سنندج، شهدای گروس بیجار، پیام مقاومت بندرانزلی، نماینده آذربایجان شرقی و نماینده اردبیل هم گروه است. 

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده‌اند. 

به گزارش فارس، شهر آستارا با داشتن شهرداری آستارا در لیگ دسته یک فوتبال ایران و مقاومت آستارا در لیگ سه دارای پشتوانه قوی فوتبالی استان گیلان است که با توجه مسؤولین ظرفیت حضور در سطوح بالاتر فوتبال ایران را دارا است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا