البرز

باند سارقین تجهیزات واحد تولیدی در اشتهارد متلاشی شد

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرک صنعتی شهرستان به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۳ نفره در نیمه‌های شب با شیوه توپی زنی وارد شرکت شده و اقدام به سرقت تعداد زیادی کارت گرافیکی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی-اطلاعاتی ردپای یکی از سارقان سابقه دار شهرستان را در این سرقت مشاهده و پس از شناسایی مخفیگاه او، در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی اشتهارد منتقل کردند.

وی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی، متهم ابتدا منکر دخالت در سرقت اموال شرکت بود، اما پس از مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرد و به سرقت تعداد زیادی کارت گرافیکی با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

محمدیان با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه، ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته مالخر اموال مسروقه شناسایی و در یکی از استان‌‍های غربی کشور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه به مال باختگان بازگردانده شد، اضافه کرد: تجهیز اماکن صنعتی به دوربین و در نظر گرفتن نگهبان برای آنها، تا حد زیادی از به هدف رسیدن سارقان در سرقت‌ها پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا