لرستان

بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان تشکیل میشود

بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان تشکیل میشود

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ،در این نشست،با موافقت طرفین تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان مصوب گردید.

در همین رابطه، میرزایی‌نجفقلی، مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، گفت: همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان بر این اساس استوار است که دانشجویان مستعد، برتر و نخبه از خدمات و حمایت‌های متنوع و مختلف بنیاد نخبگان استان لرستان، مطلع و بهره‌مند شوند.

وی، طرح‌هایی همچون طرح شهید وزوایی و شهید احمدی‌روشن را از جمله طرح‌های مهم بنیاد نخبگان دانست که برای حمایت از دانشجویان مستعد و نخبه‌اند.

دکتر میرزایی‌ نجفقلی افزود: گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، آن است که دانشجویان مستعد و نخبه، هرچه بهتر و نظام‌مندتر از خدمات و تسهیلات بنیاد نخبگان استان لرستان، استفاده کنند.

وی تصریح کرد :بنیاد نخبگان استان لرستان، هم مادی، هم معنوی، از دانشجویان مستعد و نخبه، حمایت می‌کند و طرح‌های حمایتی بنیاد نخبگان استان لرستان، هم برای دانشجویان، هم برای اعضای هیئت علمی، اجرا می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری نشست‌های مشترک بین گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان به‌صورت منظم در آینده خبر داد.

کلانتری مسئول امور نخبگان و اجتماعات نخبگانی بنیاد نخبگان استان لرستان نیز گفت، الزام به جذب و استخدام استعدادهای برتر نخبگانی در سازمان‌ها و ادارات را از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم برای حمایت از نظام نخبگانی است.

وی تاکید کرد: که تلاش بنیاد نخبگان استان، آن است که چترهای حمایتی خود از دانشجویان مستعد، برتر و نخبه دانشگاه لرستان را گسترش دهد.

کلانتری اثرگذاری بارز در جامعه در چارچوب ارزش‌های اسلامی را از جمله ویژگی‌های نخبه‌بودن یک فرد دانست؛ یک نخبه، فردی است که بتواند تحول و اثرگذاری بارز و برجسته در جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان استان لرستان دارای بسته‌های مختلف حمایتی برای حمایت مادی و معنوی از استعدادهای برتر دانشجویی و نخبگان دانشگاهی است.

مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان استان لرستان، ظرفیت‌های دانشگاه لرستان را گسترده ارزیابی کرد و توضیح داد نقش گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان یک نقش مهم در ایجاد ارتباط پایدار بین دانشجویان برتر و نخبه با بنیاد نخبگان استان لرستان است.

کلانتری با بیان اینکه بیشتر تسهیلات و خدمات حمایتی بنیاد نخبگان استان، از نوع بلاعوض است اظهار داشت : همکاری‌های گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان با بنیاد نخبگان استان، سازنده و مفید است و کوشش ما این است این همکاری، گسترش یابد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا