قزوین

باید با تکیه بر سرمایه‌های داخلی در اقتصاد و عدالت به قله برسیم/ بسیج امیدآفرینی کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز به‌مناسبت هفتهٔ بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در آغاز هفتهٔ بسیج، اهل رسانه به‌عنوان زبان صادق مردم، روایت‌گر این بخش خلق شدهٔ ملت ایران یعنی بسیج هستند.

وی ادامه داد: ما نباید بسیج را محدود کنیم، لازم است دستاورد بسیج را به همه بگوییم و آن‌جایی که نبوده‌ایم و آسیب دیده‌ایم را نیز به همه تذکر دهیم.

رفیعی‌آتانی خاطرنشان کرد: امکان ندارد بسیج باشد اما بین ولی و امت فاصله بیفتد، زیرا ما از ذات و بطن و متن مردم می‌گوییم، اگر مردم بودند امیرالمؤمنین(ع) مجبور به دردودل با چاه نبود، بلکه دلیل آن این بود که مردم او را همراهی نکردند.

این مسؤول تصریح کرد: بسیج در جا نمی‌زند، ما روزانه داریم انقلاب را به‌سرعت به جلو می‌بریم و در روزهای نخست انقلاب نمانده‌ایم.

وی یادآور شد: اگر بسیجی سال ۵۷ امروز هم بود، نسخهٔ امروز را انجام می‌داد، امروز تحقیر دشمن در همدلی و قدرت وحدت ما است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تأکید کرد: هدف امریکایی‌ها نیز با سال ۵۷ فرق کرده و اگر ما بسیج را در همان سطح نگه داریم، در حق بسیج جفا می‌کنیم و آن را متوقف می‌کنیم.

این مسؤول بیان کرد: نسخهٔ امروز بسیج این است که هر درد و رنج و مصیبت و هر تهدیدی که برای ملت به‌وجود بیاید را برطرف کند.

رفیعی‌آتانی اظهار کرد: رنج امروز ما جنگ فیزیکی نیست، امروز اصلی‌ترین کاری که مغفول مانده، خدمت بی‌منت به مردم است، همه باید پای‌کار بیاییم تا این خدمت بی‌منت به مردم را تقدیم آنان کنیم، هر کس این کار را انجام دهد، بسیجی است.

وی ادامه داد: امروز تمام هدف دشمن شکستن امید است، می‌خواهند مردم را ناامید کنند، بسیج باید تلاش کند امید را تقویت کند، هر که در این مسیر است بسیجی است و هر کس خلاف این عمل کند، در هر لباس و منصبی که باشد، بسیجی نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز تدابیر مقام معظم رهبری اسناد بالادستی ماست و هیچ نقطه‌ای از نگاه ایشان خارج نمی‌شود، رسانه‌ها نیز باید مردان میدان را به جامعه معرفی کنند، بسیج آن‌جاهایی که دشمن امید بسته را باید ناامید کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دشمن امید بسته بود که در مرزهای ما تحرک ایجاد کند، امید به اختلافات قومی در زاهدان بسته بود، امید به خارج از مرزها و اختلافات شیعه و سنی بسته بود، امید به نفود در حوزهٔ استراتژیک بسته بود تا ما را برگرداند، اما ما همه‌جا با همین فرهنگ غنی بسیجی دشمن را ناامید کردیم.

وی اظهار کرد: امروز مالک‌اشترهای زندهٔ ما بسیجیان در همهٔ حوزه‌ها هستند، امروز دیگر وقت برگشتن دانشمندان و خانه‌نشین کردن دانشمندان این کشور نیست، امروز کسی از دشمنان خارجی و داخلی اجازه ندارد مالک‌های ما را از هدف خود بازگرداند.

رفیعی‌آتانی خاطرنشان کرد: ما در حوزهٔ علمی و پژوهشی باید در حد اعلی باشیم و به حول و قوهٔ الهی مالک‌ها به قله رسیده‌اند و خیمهٔ معاویه‌صفتان را به پایین کشیده‌اند.

وی افزود: ما در معیشت مردم، در اجرای عدالت و در صنعت خودرویی هنوز به قله نرسیده‌ایم، باید به مسؤولین کمک کنیم و از آن‌ها پشتیبانی و حمایت کنیم تا در این حوزه‌ها هم به قله برسیم.

این مسؤول تصریح کرد: جمهوری اسلامی برای اعمال قدرت سیاسی، فرهنگی و نظامی از کسی اجازه نگرفته و همه‌جا مستقل عمل کرده است، امید آن که با تکیه بر سرمایه‌های داخلی در حوزهٔ اقتصادی و معیشت مردم و در اجرای عدالت نیز بتوانیم به قله برسیم.

وی خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفتهٔ بسیج در ستادهای تخصصی برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه در سطح استان قزوین و ۲۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان قزوین انجام شده است.

رفیعی‌آتانی در ادامه تأکید کرد: روز نخست در هفتهٔ بسیج تحت‌عنوان اقتصاد مقاومتی، روز دوم تحت‌عنوان بسیج و پژوهش و علم، روز سوم تحت‌عنوان بسیج و عدالت و مبارزه با فساد، روز چهارم تحت‌عنوان بسیج و عزت ملی و مرزبندی با دشمن، روز پنجم تحت‌عنوان استقلال و آزادی، روز ششم تحت‌عنوان بسیج و سبک زندگی و روز هفتم نیز تحت‌عنوان معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده است.

این مسئؤل گفت: در این هفته برنامه‌هایی از قبیل افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، یادوارهٔ شهدای مدافع حرم، برگزاری جشنواره‌های تخصصی، تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی، اجرای برنامه‌های کمک‌های مؤمنانه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و اجرای تئاتر خیابانی و بسیاری برنامه‌های دیگر اجرا خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: در پنجمین روز از هفتهٔ بسیج نیز رزمایش اقتدار بسیجیان به‌صورت سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و ملت بزرگ و بسیجیان عزیز شنوندهٔ فرمایشات مقام معظم رهبری خواهند بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا