مرکزی

با حضور وزیر ورزش؛ سالن تیراندازی شهید مجیدی در اراک راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک صبح امروز در مراسمی با حضور سیدمحمد سجادی وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و  جمعی از مسوولان سالن تیراندازی شهید سعید مجیدی در اراک راه اندازی شد.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: دلیل عمده سفرهای استانی بازدید میدانی و کسب اطلاعات دقیق از وضعیت موجود ورزش استان‌ها است.

سیدمحمد سجادی افزود: یکی از کامل‌ترین سفرهای استان من، سفر به استان مرکزی بود، وضعیت استان مرکزی از نظر فضاهای ورزشی بد نیست، اما برخی شهرها نیاز به توجه جدی‌تری دارد.

وی تصریح کرد: یکی از تکالیف وزارت ورزش و جوانان ایجاد حس امید و  تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی در جامعه است، وزارت ورزش می‌تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد، ورزش همگانی پایه و اساس تمام ابعاد ورزش است، ورزش همگانی کاهش هزینه درمان را به دنبال دارد.

وزیر ورزش حرکت و زنده بودن را زندگی و سکون و بی‌تحرکی را مرگ دانست و بیان کرد: امروز نهضت بهزیستی از طریق ورزش در دستور کار است، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد تا ورزش همانطور که در دنیا مطرح است، در ایران اسلامی نیز پیاده سازی شود.

سجادی ادامه داد: ورزش همگانی پایه و اساس تمام ابعاد ورزش است و علاوه بر نشاط و شادابی بر کاهش هزینه‌های درمان نیز موثر است.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: با توجه به علاقمندی جوانان و نوجوانان به رشته تیراندازی و در راستای کشف و شناسایی استعدادها در این رشته ورزشی توسعه و تقویت این رشته در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم در دولت جدید به رشته تیراندازی بیشتر توجه شود.

غلامرضا کریمی اظهار کرد: این سالن تیراندازی با ۲۱ خط هدف استاندارد در حال فعالیت است، استان مرکزی در رشته تیراندازی رتبه‌های قابل توجهی در طی این سال‌ها کسب کرده و بیش از ۷ ملی‌پوش در رشته‌های تفنگ و تپانچه از استان فعالیت دارند.

وی افزود: سردار شهید «سعید مجیدی» یکی از ورزشکاران با اخلاق و حرفه‌ای در رشته تیراندازی بود و افتخارات زیادی ملی و بین‌المللی برای جامعه ورزشی کسب کرد لذا نامگذاری این سالن تیراندازی به نام این شهید بزرگوار در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در راستای گرامیداشت این شهید بزرگوار گام موثری باشد.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های برتر شهید «سعید مجیدی» روحیه مسئولیت‌پذیری او در قبال ماموریت‌ها و کارهایی که به او سپرده می‌شد، بود و امروز جوانان می‌توانند با الگوگیری از این شهید عزیز در مسیر ادامه راه او گام بردارند.

کریمی بیان کرد: شهید «سعید مجیدی» با روحیه بصیرت و ولایتمداری که داشت در راه اعتلای اسلام و دفاع از ارزش‌های اسلامی گام بلندی برداشت و امروز امنیت پایدار ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های شهدایی همچون شهید مجیدی است.

وی اضافه کرد: دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم مهمترین پیام امروز شهدا به جوانان و مسئولین است و لذا شهدا بهترین الگو برای جوانان در گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

 انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا