اقتصادی

با قیمت جدید قند و شکر آشنا شوید

با قیمت جدید قند و شکر آشنا شوید

سید محمد جعفری، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران، : قیمت مصوب برای فروش شکر به مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان است. و حداکثر سهمیه خرید برای هر نفر به میزان سه کیلوگرم است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تامین شکر مورد نیاز در بازار گفت: ۲۲۵ تن شکر سفید برای مصرف خانوار استان تخصیص داده شده است.

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران، درباره تخصیص سهمیه ۲۲۵ تن مرحله اول شکر فله مصرف خانوار استان اظهار کرد: قیمت مصوب برای فروش به مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه حداکثر سهمیه خرید برای هر نفر به میزان سه کیلوگرم است، گفت: در مکان‌های توزیع شکر، نصب بنر و درج عبارت تنظیم بازار و قیمت مصرف‌کننده الزامی است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: اعلام لیست مباشران دریافت‌کننده و لیست خریدار توسط عاملان فروش به همراه اطلاعات ثبت شده شکر به مدیریت بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی استان جهت رصد و پایش ضروری است.

جعفری افزود: نظارت و بازرسی از روند توزیع با قیمت مصوب و میزان در نظر گرفته شده به عهده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است و در هر مرکز توزیع استقرار بازرسان بسیج و همکاران جهاد کشاورزی آن شهرستان برای صحت توزیع ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر مهلت جذب سهمیه تخصیصی شکر تا ۲۰ آبان ماه امسال است و در صورت جذب نشدن سهمیه آن شهرستان به شهرستان‌هایی که جذب کامل انجام دادند تخصیص خواهد یافت.

۲۲۳۲۲۵

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا