خراسان رضوی

با متخلفین آسیب رسان به سلامت مردم به طور جدی برخورد می شود

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از وبدا، دکتر محمدعلی کیانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست کمیسیون ماده ۱۱ که با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی، معاون درمان و جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد، با تاکید بر نظارت های مستقیم بر نحوه تولید محصولات آشامیدنی و خوردنی اظهار کرد: با متخلفان آسیب رسان به سلامت مردم به طور جدی برخورد می شود.

وی با اشاره به این که مواد غذایی و آشامیدنی به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است خاطر نشان کرد: قوانین حوزه مواد غذایی باید جنبه بازدارندگی داشته باشد تا تخلفی  که سبب آسیب به سلامت جامعه می شود صورت نگیرد.

دکتر بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در حاشیه این جلسه گفت: مقرر شد فاصله زمانی بین جلسات کمتر شود تا بتوانیم سریع تر و ضربتی تر با تخلفات برخورد کنیم این باعث می‌شود که بازدارندگی قوانین بیشتر شود.

وی تاکید کرد: نظارت مستمر و پیگیری تخلفات از مهمترین برنامه هایی است که در راستای حفظ و ارتقاء سلامت مردم اجرا می شود.

دکتر ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پشکی مشهد نیز گفت: تخلفات باید چنان هزینه داشته باشد که متخلف به سمت و سوی تخلف کشیده نشود و از آن اجتناب کند و این مستلزم آن است که ما در سیاست گذاری ها و اجرای قوانین موجود مماشات نداشته باشیم و به صورت جدی و سریع با تخلف برخورد کنیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا