سیاسی

با واردکنندگان بنزین در سال ۹۱ و ۹۲ برخورد شود/ مردم منتظر برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، علی بابایی کارنامی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر) با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون اصل نود مجلس در باره گزارش خلاف واقع وزارت نفت و سازمان محیط زیست در باره آلودگی بنزین پتروشیمی‌ها در تذکری اظهار داشت: باید بررسی شود چه ارتباطی بین آقای زنگنه، خانم ابتکار و واردکنندگان بنزین در سال‌های ۹۱ و ۹۲ وجود دارد و چرا اسامی فاسدین این کار در گزارش کمیسیون اصل نود مجلس نیست، ضمن اینکه باید نقش این افراد کاملا مشخص شود.

وی افزود: باید با افرادی که مانع ابتکار مهندسین این کشور در تولید بنزین از پتروشیمی‌ها شدند، برخورد شدیدی صورت گیرد. این در حالی است که واردکنندگان با استفاده از ابزارهای مختلف علیه بنزین تولید پتروشیمی‌ها اقدام کردند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: چرا با رانت‌خواران در وزارت نفت که در واردات بنزین نقش داشتند برخورد قاطعی صورت نمی‌گیرد؟

بابایی کارنامی افزود: باید با مفسدین واردات بنزین در سال‌های ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ برخورد شود و اسامی آنها در جلسه علنی مجلس قرائت شود.

وی افزود: قوه قضائیه باید با مفسدین و رانت‌خواران که در واردات بنزین نقش داشته‌اند برخورد شدید کند، لذا ما از آقای اژه‌ای برخورد شدید با این افراد را مطالبه می‌کنیم.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر بابایی کارنامی خطاب به رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: این کمیسیون باید اشخاصی که در واردات بنزین در سال‌های ۹۱ و ۹۲ نقش داشته‌اند را مشخص کرده و در گزارش خود اسامی آنها را بیاورد. ضمن اینکه از قوه قضائیه هم می‌خواهم با اسامی افرادی که در این گزارش آمده است برخورد قاطع کند تا مردم برخورد دستگاه عدلیه با ظلم‌کنندگان به ملت ایران را مشاهده کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا