قزوین

با کارهای زودبازده، مردم خوشحال و امیدوار می‌شوند/جایگاه استان قزوین را در اجرای عدالت ارتقا دهیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و معاونان تازه معرفی شده ایشان با وی گفت: برکت فرهنگ عجیبی با خود دارد و خدای متعال بر روی این معنا حساب ویژه ای باز کرده است.

وی تصریح کرد: خدا ماه رمضان را ماه مبارک قرار داده است و اولین ویژگی در خصوص ماه رمضان همین با برکت بودن آن است. چشمه جوشان ماه رمضان نیز نزول قرآن در شبی بابرکت است و تاکید می کند شب قدر شبی با برکت است که قرآن در آن شب نازل شد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خیلی از کارها را می توانیم بگوییم با برکت و یا بی برکت است، خاطرنشان کرد: کتاب جواهر و مفاتیح الجنان نمونه ای کارهای با برکت هستند که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند و ارزش و جایگاه بالایی در دین دارند و این بخاطر برکتی است که خدا عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در گزارشات شما عزیزان رگه هایی از برکت دیده می شود که دل انسان را روشن و امیدوار می کند و حرکت در همین مسیر دینی، الهی و ایمانی، درهای بسته را باز می کند و برکات آسمان ها و زمین را می گشاید.

وی عنوان کرد: خداوند فرموده کسانی که در دنیا با یکدیگر رفاقت داشته و تشکیلاتی را شکل می دهند، در دنیا و قیامت با یکدیگر دشمن خواهند شد، مگر کسانی که با محور تقوا دوستی هایشان را شکل داده اند.

آیت‌الله عابدینی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور برای خدمت به مردم ویژه و خاص است، اظهار کرد: ما در هیچ دوره ای به اندازه امروز فرصت خدمت رسانی به مردم را نداشته ایم و حتی در دوران شهید رجایی نیز چنین فرصتی که امروز پیش آمده، وجود نداشت.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ما رهبری داریم که رهبری، حکومت و مدیریت را در کنار هم انجام می دهد و این مهم برای پیشبرد امور کشور در کنار مسئولان بسیار حائز اهمیت است و مسئولان می بایست این فرصت را قدر بدانند.

وی بیان کرد: هماهنگی بین دولت با رهبری بسیار ارزشمند است که نسبت به هر دورانی در بالاترین سطح قرار دارد و این فرصت می بایست به نحو مطلوب استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه شاهراه ورود مردم به دین، عدالت است، عنوان کرد: خدا فرمود کاری کنید که مردم خودشان و به اختیار خود برای اجرای عدالت حرکت کنند و در این مسیر می بایست تلاش کنیم تا فرهنگ عدالت محوری و عدالت خواهی در مردم هر چه بیشتر بیدار شود.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: عمل به آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّه» ما را به بالاترین سطح نظامی رسانده است و در حوزه های دیگر هم اگر بنای خود را بر این مهم و اقامه آیات قرآن بگذاریم، موفق خواهیم شد.

وی افزود: عدالت یکی از مطالبات جدی قرآن است و باید ببینیم ما چه کارهایی برای عدالت در استان قزوین انجام داده ایم و با مشخص کردن جایگاه خودمان در این عرصه مهم تلاش کنیم رو به پیشرفت باشیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در بدو شروع کارتان اگر تحولاتی واقعی و اصولی انجام بگیرد، موجب خوشحالی و امیدواری مردم خواهد شد؛ مثلا اگر با حذف دلال در یک حوزه ای بتوانید قیمت محصولی را کاهش بدهید، مردم امیدوار خواهند شد و این کارهای زودبازده بسیار موثر خواهد بود.

آقای محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ضمن معرفی معاونان جدید استانداری، گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده ارائه کرد. آقای میثم پیله فروش معاون اقتصادی و آقای مهدی رجحانی معاون عمرانی هم گزارشی از برنامه های خود ارائه کردند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا