علمی و فناوری

بحث درباره «کشیدن ماشه جنگ‌جهانی سوم» بالا گرفت/ چه کسی پیروز این نبرد است؟

بحث درباره «کشیدن ماشه جنگ‌جهانی سوم» بالا گرفت/ چه کسی پیروز این نبرد است؟

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، واکنش گسترده کاربران برگزیده های ایران به خبر «او ماشه آغاز جنگ جهانی سوم را می کشد!» جالب توجه است؛ این خبر این سوال را مطرح می‌کند که با توجه به پیشرفت انفجاری هوش مصنوعی، آیا جنگ جهانی سوم، صحنه‌ی نبرد انسان با هوش مصنوعی خواهد بود؟

برخی از کاربران برگزیده های ایران بر این عقیده‌اند که بشر با توسعه هوش مصنوعی دست به خودکشی زده‌است؛ کاربری به نام ایمان در این خصوص نوشت:«‌ وحشتناکه، بشر با دست خودش، خودش و نابود میکته.»

برخی از کاربران نیز بر این باورند که هرچه زودتر جنگ شود، بهتر است؛ کاربری به نام متین در این خصوص نوشت:«به هر حال آدمی با درد کمتر میمیرد و از درد طولانی و مرگ تدریجی بهتره، زودتر جنگ بشه درد کمتره.»

این خبر تجربه جنگ را برای برخی از کاربران برگزیده های ایران نیز زنده کرد؛ کاربری به نام حیران در این خصوص نوشت:«‌ زمان جنگ ایران و عراق در اهواز بچه بودم و خلبان هواپیمای بمب افکن اومد پائین که بمب بندازه . ما روی پشت بام برایش دست تکان دادیم و اونم پشیمان شد و رفت چند متر پائین تر بمب انداخت . دیگه با رباتها از این کارها نمیشه کرد.»

تعدادی از کاربران برگزیده های ایران نیز بر این باورند که جنگ جهانی سوم آغاز شده‌است؛ کاربری به نام ایران در این خصوص نوشت:« جنگ جهانی سوم یعنی چه؟ مگه الان کل اروپا با روسیه در جنگ نیست؟ مگه روسیه بدون دلیل مثل عهد تزاری به دنبال گسترش منافع و سرزمینهای خود به اوکراین حمله نکرد؟ مگه هشت سال دفاع مقدس ما اروپایی ها به صدام سلاح ندادن؟ ماهیت خبرگزاریها در دنیا ترساندن مردمان هست. حداقل بیست و پنج سال هست که خاورمیانه در جنگ میسوزد با این تفاوت که محل استثمارشون فرق میکنه یک روز در یمن، یه روز در افغانستان، یه روز در سوریه و یک روز در فلسطین و لبنان و یک روز در عراق. انشالله به حق این روزهای عزیز صاحب زمان زودتر بیاید. الهی آمین.»

برخی از کاربران برگزیده های ایران نیز در آخر به توسعه کنندگان هوش مصنوعی لعنت فرستادند؛ کاربری به نام سارا در این خصوص نوشت:« خدالعنت کنه اونایی که دنبال ساخت هوش مصنوعی میرن.»

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا