هرمزگان

عدم جریان آب در لوله‌های منازل مردم قشم/ نباید تصمیم احداث پل خلیج فارس در کشورهای همسایه گرفته شود

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: احداث پل خلیج فارس، آبروی نظام و آرزوی دیرین مردم قشم است که می‌تواند نقش قابل توجهی نیز در اقتصاد ملی و پدافند غیرعامل ایفا کند.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: نباید تصمیم اجرای پل خلیج فارس در کشورهای همسایه جمهوری اسلامی گرفته شود و باید به سرعت برای اجرایی شدن این نیاز اساسی جزیره قشم تلاش شود.

وی نیاز انرژی را مهمترین نیاز قشم برشمرد و افزود: مردم قشم گاهی تا ۶۸ روز آب لوله کشی ندارند و این در حالیست که مجبور هستند آب را در آب‌انبارهای غیربهداشتی نگهداری کنند.

امام جمعه قشم همچنین اظهار داشت: آنچه بر مشکل مردم می افزاید این است که باید برای آبی مالیات بدهند که در لوله های آب جریان ندارد!

وی تصریح کرد: در زمان مدیرعامل قبل مشکلات عدیده ای توسط برخی مدیران در سازمان منطقه آزاد قشم رخ داد که ای کاش همان موقع استعفا می کردند تا این سازمان نفسی می‌کشید.

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این مراسم گفت: بی‌عدالتی‌ها در طول سالیان متمادی روی هم انباشته شده و به همین دلیل، نارضایتی‌هایی را بین جوامع محلی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا