کهگیلویه و بویراحمد

بخش‌های چاروسا و دیشموک از بن‌بست خارج می‌شوند

دارا کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای اتصال بخش چاروسا به جاده ملی پاتاوه اختصاص یافت.

فرماندار کهگیلویه گفت: با تخصیص این اعتبار ضمن اتصال بخش‌های چاروسا و دیشموک به این جاده ملی، ساکنان این دو بخش از بن بست تاریخی خارج می‌شوند.

کریمی نژاد از دو مداره کردن شبکه برق‌رسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک خبر داد و گفت: در این سفر هزار میلیارد ریال اعتبار به این طرح برق رسانی اختصاص داده شده که با دو مداره شدن این شبکه برق رسانی ،  ساکنان بخش‌های چاروسا و دیشموک از برق پایدار برخوردار می‌شوند.

وی کاهش خاموشی‌ها و افزایش ولتاژ برق را از اهداف مهم این طرح برق رسانی بیان کرد و ادامه داد: پیمانکار این طرح برق رسانی مشخص و کارش را شروع کرده است و بر اساس برنامه زمانبندی کارشناسان تا خرداد ماه سال ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

این مسؤول از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای جاده روستا‌های آبچندار، دارکنجی و برفکوه در بخش چاروسا هم خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۹۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است که با آسفالت شدن این مسیر بخش زیادی از مشکلات عبور و مرور مردم بویژه در فصل زمستان رفع می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اعتبارات خوبی به طرح‌های اشتغالی کمیته امداد، تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و زمین‌های شیب دار در بخش چاروسا اختصاص داده شد افزود: بزودی این اعتبارات به دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا