اردبیل

بدری: قول مساعد برای حل مشکلات منطقه عنبران/ توزیع قیر رایگان به ارزش ۱۵ میلیارد در بین دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، صدیف بدری شامگاه امروز در بازدید میدانی از بخش عنبران در نشست مشترک با شهردار، اعضای شورای شهر و بخشدار که در ساختمان بخش‌داری برگزار شد، اظهار کرد: نیازها و مشکلات شهر عنبران به شکل کامل مورد بررسی قرار گرفت و در راستای پیگیری رفع این مشکلات از دستگاه‌های مربوطه قول های مساعد‌ داده شد.

وی به اشاره به تحقق پیگیری‌های خود و دیگر نمایندگان در توزیع قیر رایگان به میزان ۱۵ میلیارد تومان در بین دستگاه‌های استان، افزود:  پس از تلاشی که انجام دادیم بحث اختصاص اعتبار ۸۰ میلیارد تومان از محل حوادث برای ۴ شهرستان اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز محقق شد که عنبران نیز در بحث مطالعه ساحل‌بندی دهرود از این اعتبار بهره‌مند خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آبرسانی به عنبران، کمبود درآمد شهرداری، رفع نواقصات جاده، مجوز ساخت و ساز برای زمین‌های قول نامه‌ای، تکمیل سیل‌بند، اختصاص قیر رایگان و تخصیص اعتبار برای تجهیز ساختمان شهرداری از مطالبات مهم منطقه عنبران به شماره می‌رود که در راستای حل آن‌ها از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

بدری گفت: توجه به مناطق محروم و توسعه زیر ساخت‌ها در این مناطق از جمله الویت‌های کاری دولت و نمایندگان مجلس به شمار می‌رود و در این راستا نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا