قم

بدمینتون‌بازان رعد پدافند قم قهرمان ایران شد

به گزارش برگزیده های ایران از قم، بعد از برگزاری دیدارهای هفته نهم مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور بازی‌های لیگ برتر به مدت دو هفته تعطیل شد تا فدراسیون بدمینتون طبق تقویم سال ۱۴۰۰ خود رقابت‌های رنکینگ این رشته را با حضور تمام چهره‌های مطرح بدمینتون ایران برگزار کند.

این دوره از مسابقات به میزبانی فدراسیون در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و همه چهره‌های شاخص بدمینتون کشور اعم از نفراتی که در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی شاغل هستند برای کسب بهترین عنوان با یکدیگر به رقابت پرداختند، پیکارهای جذابی که با درخشش بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم و افتخارآفرینی مردان رعد همراه بود.

در این دوره از مسابقات نفراتی همچون محمد پایروند، مهران شهبازی، مسعود پیروزی و امیر قاسمی بازیکنان تیم رعد پدافند هوایی قم حضور داشتند و رعدی‌ها با نمایش آمادگی و انگیزه بالای خود عنوان قهرمانی بخش یک نفره و مقام‌های اولی و دومی قسمت دو نفره را به خود اختصاص دادند تا از این رویداد مهم مجوز حضور در جام بین‌المللی فجر نیز نصیب آنها شود.

چهره شاخص بخش انفرادی این پیکارها ستاره درخشان تیم رعد پدافند هوایی قم یعنی محمد پایروند بود، بازیکنی که بعد از تاثیرگذاری مثبت خود در قهرمانی سال ۱۳۹۹ تیم رعد پدافند هوایی قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، امسال نیز از بازیکنان فوق‌العاده موثر تیم رعد در فصل ۱۴۷۰۰ لیگ برتر است.

پایروند که از نظر اخلاقی نیز یکی از بهترین‌های بدمینتون ایران به شمار می‌رود، در فینال بخش انفرادی مسابقات سال ۱۴۰۰ رنکینگ بدمینتون ایران در دو گیم متوالی از سد علیرضا کرمی عبور کرد و با اقتدار موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد.

همچنین در بخش دوبل یا دو نفره این مسابقات دو ستاره دیگر و بازیکنان دوست‌داشتنی تیم رعد پدافند هوایی قم یعنی مسعود پیروزی و امیر قاسمی حضور داشتند که البته در فینال رو در روی یکدیگر بازی کردند، به طوری که امیر قاسمی به همراه آرمین زکی‌زاده و مسعود پیروزی به همراه فرزین خانجانی در فینال دوبل به میدان رفتند  و در نهایت تیم قاسمی و زکی‌زاده قهرمان شد.

بدین‌ترتیب محمد پایروند با قهرمانی بخش انفرادی، امیر قاسمی با قهرمانی قسمت دو نفره و مسعود پیروزی با مقام سومی بخش دوبل، سه چهره افتخار آفرین تیم رعد پدافند هوایی قم در مسابقات سال ۱۴۰۰ رنکینگ بدمینتون مردان ایران لقب گرفتند، چهره‌های شاخصی که پنجشنبه هفته جاری باید در هفته دهم لیگ برتر تیم رعد را برابر توس‌مسیر مشهد همراهی کنند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا