فرهنگ و هنر

برادران کوئن بار دیگر فیلم مشترک می‌سازند

برادران کوئن بار دیگر فیلم مشترک می‌سازند

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران به نقل از IGN، برادران کوئن  فیلمسازان سرشناس هالیوودی پس از چند سال قطع همکاری قرار است دوباره با یکدیگر همکاری کنند. ایتن کوئن در جریان مصاحبه با مجله «امپایر» این خبر را تایید کرد و گفت که او و برادرش جوئل قصد دارند بار دیگر برای ساخت فیلمی مشترک در کنار یکدیگر قرار گیرند. ایتن صرفا گفت که او و برادرش جوئل در تدارک ساخت پروژه جدیدی هستند، اما در این زمینه جزئیات بیشتری را فاش نکرد.

برادران کوئن پس از ساخت فیلم «تصنیف باستر اسکراگز» در سال ۲۰۱۸، اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده‌اند. پس از آن، جوئل کوئن به تنهایی فیلم «تراژدی مکبث» را کارگردانی کرد و ایتن کوئن نیز سال گذشته مستند «جری لی لوئیس: معمایی درون ذهن» را ساخت. او امسال نیز برای اولین‌بار به شکل مستقل فیلم «عروسک‌ها را رها کن» را کارگردانی کرد.

پیش از این جوئل اظهار کرده بود که ایتن دیگر نمی‌خواهد فیلم بسازد و به همین دلیل، او به تنهایی فیلم «تراژدی مکبث» را کارگردانی کرده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که ایتن کوئن تغییر عقیده داده است و طرفداران این دو برادر احتمالا در آینده‌ نزدیک بار دیگر شاهد همکاری مشترک آن‌ها خواهند بود.

تارانتینو “بیل را بکش ۳” را نمی‌سازد

اوایل سال جاری، ایتن در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کن، تصدیق کرد که تصمیمش برای کناره‌گیری از ساخت فیلم‌های مشترک با برادرش، تصمیمی دراماتیک نبوده است.

برادران کوئن پیش از این برای ساخت فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» موفق به کسب سه جایزه اسکار و برای فیلم «فارگو» یک جایزه اسکار را به دست آورده‌اند. این دو آخرین بار در فیلم «تصنیف باستر اسکراگز» که سال ۲۰۱۸ اکران شد، با یکدیگر همکاری کردند.

گفتنی است که فیلم «عروسک‌ها را دور کن» به کارگردانی ایتن کوئن در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شود. تریشا کوک در نوشتن فیلمنامه به کوئن کمک کرده است و مارگارت کوالی، گرالداین ویسونافن، بنی فلدستاین، پدرو پاسکال، مت دیمون، کولمن دومینگو، بیل کمپ، جوی اسلوتنیک، ابی هیلدن و آنی گونزالز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم  «عروسک‌ها را دور کن» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا