آذربایجان غربی

برای بیان عظمت راه طی شده در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، حجت الاسلام محمد مهدیان صبح امروز ۱۲ دی در اولین همایش کشوری تبیین گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در باب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می فرمایند که این بیانیه چند نکته اساسی دارد و نکته اول عظمت انقلاب اسلامی است که جوانان در  اول انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و با اتکا به خداوند متعال و خودسازی و با تقویت روحیه معنوی حرکت کردند که هم اکنون ما در گام دوم انقلاب، وارد مرحله جدیدی از خودسازی شدیم.

دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: نکته دوم عظمت راه طی شده است. ما الان نیازمند جهاد تبیین هستیم همان کاری که حضرت زینب(س) انجام داد و باید الگوی ما در این حوزه یعنی روایت‌ها و تبیین باشند.

مهدیان بیان کرد: نکته سوم عظمت چشم اندازی است که می خواهیم به آن برسیم یعنی تمدن اسلامی که حضرت آقا در این خصوص به جوانان و نیروی انسانی متعهد اشاره می‌کند، یعنی جوانانی همچون شهید باکری، شهید همت، جوانانی که دلسوز انقلاب هستند و جوانانی که مطیع رهبری هستند که بهترین نوع عاقبت بخیری است، جوانانی که در عرصه های علم، اقتصاد و…. با روحیه جهادی حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای میهن اسلامی، قدم های جهادی برداریم تصریح کرد: با حضور در شهر شهید پرور ارومیه عطر و بوی شهدا در کوچه و خیابان‌های این شهر به مشام می‌رسد و هنوز شهید باکری‌ها در این شهر زنده‌اند.

مهدیان در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به چهار نقطه اصلی و اساسی اشاره کرده است مهمترین ان عظمت عظمت حادثه انقلاب اسلامی بوده است.

دبیر کشوری قرارگاه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس همگان علیه کشور ما بوده‌اند اما جوانان با رهبری امام راحل قدرتی داشتند که در برابر قدرت پوشالی دشمنان ایستادگی کرد.

مهدیان خاطر نشان کرد: جوانان با قدرت خودسازی در دوران انقلاب ظاهر شدند و اگر این  خودسازی جوانان در دوران انقلاب نبود به طور قطع حکومت و نظام به پیروزی دست پیدا نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه نکته اول عظمت انقلاب اسلامی است که جوانان در اوایل انقلاب با رهبری امام امت (ره) بود افزود:  با اتکا به خداوند متعال و خودسازی و با تقویت روحیه معنوی حرکت کردند که هم اکنون ما در گام دوم انقلاب، وارد مرحله جدیدی از خودسازی شدیم. 

دبیر کشوری قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب  خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملت ایران نیازمند جهادتبیبن است همان حرکت جهادی که حضرت زینب(س) در روز و بعد از واقعه کربلا کردند، جهاد تبیین بود و که این جهاد الگوی تمامی ضد بی‌دینی در جهان شد اما جنگ الان جنگ روایات‌ها است و واقعیت‌ها و برکات انقلاب به درستی تبیین نشده و مردم و مسئولان آن را نادیده گرفته‌اند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب به ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران نیز اشاره کرده‌اند و  فرمده‌اند کسی حق ندارد حتی به یک وجب از خاک ایران نگاه چپ کند.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا