هرمزگان

برترین‌های کنکور و المپیادهای علمی هرمزگان تجلیل شدند+اسامی

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، برترین‌های کنکور و المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در استان هرمزگان عصر امروز با حضور استاندار و معاون وی و در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به عدم توجه به ارتقاء بخش تحقیق و توسعه در صنایع، افزود: هرمزگان هم اکنون با ظرفیت تولید ۷.۸ میلون تن، سومین قطب فولاد کشور است و در چند سال آینده به قطب نخست تولید فولاد در کشور تبدیل می شود که باید بخش مواد و متالوژی در صنایع فولادی توسعه و متخصصان لازم برای تأمین نیاز آینده این بخش نیز تربیت شوند.

 

وی، توازن و برقراری عدالت در توزیع امکانات آموزشی را مورد تأکید قرار داد و گفت: هنرجویان گروه آموزشی  هنر نیز باید مانند سایر رشته ها مورد توجه قرار بگیرند و به مانند سایر گروه‌های آموزشی از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار شوند چرا که زنده نگه داشتن هنرهای بومی استان به عنوان یک مزیت فرهنگی و تاریخی یک ضرورت است.

وی همچنین گفت: دانش آموزان گروه علوم  انسانی و طلاب حوزوی که دارای استعداهای خاص و ویژه هستند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

در این نشست، فرهاد سالاری، امیررضا معصوم علیزاده، مائده رحیمی هلری، یگانه ناوشکی و سیده لیا کاظمی شهروئی به ترتیب به عنوان رتبه‌های برتر کنکور در استان هرمزگان در گروه علوم تجربی، علوم انسانی، زبان خارجه، علوم ریاضی و هنر توسط استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

سکینه امینی، ثنا نصیری، سبحان عیسایی، نگین دیگ زاده، امیرحسین دیوارگر و دیانا دانش نیز به ترتیب به عنوان استاد راهنما  و دانش آموزان مدال آور المپیاد نانو نیز با هدایایی تجلیل شدند.

استاندار هرمزگان همچنین در نشست امروز از مصطفی احمدی، محمدرضا فدائیان، علی نظری، محمدرضا صادقی، کاظم پورسندرک، مهدی شیخ زاده، امیرمحمد باقری، مهدی جهانگیری، مجید کناری نژاد شمیلی و امرالله نقیبی نیز به عنوان استعدادهای برتر حوزه علمیه استان هرمزگان، رتبه برتر پذیرش حوزه علمیه و رتبه برتر المپیاد علمی حوزه علمیه هرمزگان نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا