سمنان

برخورد با عوامل نابه‌سامانی‌ اخیر بازار مرغ/ کمبود کالاهای اساسی نداریم

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی تشنه‌دل بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و دستور معاون اول رئیس جمهور، جلسات کارگروه تنظیم بازار به‌صورت هفتگی و با دستور کار مشخص برای رصد و پایش کالاهای اساسی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در زمینه فراوانی کالاهای اساسی و ذخایر کالاهای استراتژیک هیچ‌گونه کمبودی در استان سمنان و در سطح واحدهای عرضه‌کننده مشاهده نمی‌شود و در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ به ثبات موردنظر رسیده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برخورد جدی با مسببان نابه‌سامانی‌های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ خبر داد و تصریح کرد: با هرگونه عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه کالاهای اساسی به‌خصوص مرغ و تخم مرغ به‌طور جدی برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

تشنه‌دل با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اضافه کرد: در این جلسه گزارشی از وضع کالاهای اساسی در استان توسط بازرسی اتاق اصناف مرکز ارائه و همچنین در زمینه نحوه مواجه با محموله‌های مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی طیور توسط پلیس امنیت اقتصادی و سازمان جهاد کشاورزی گزارشی بیان شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار کارگروه گفت: مقدمات لازم برای هماهنگی به‌منظور خرید میوه شب عید برای استان از طریق مبادی امر در حال انجام است و در خصوص ذخیره‌سازی مناسب و مطلوب کالاهای اساسی و استراتژیک در استان از طریق به‌کارگیری سردخانه‌های مجهز تأکید شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا