اردبیل

برخورد با ۳۷۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، علی صبحی پیش‌ازظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: ۳۷۸ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت‌وساز غیرمجاز در استان شناسایی، توقف و قلع‌وقمع شد که از این میزان ۱۶۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسایی و به ۱۷۵ مورد نیز دستور توقف و اخطار ساخت صادر شد و ۴۱ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی قلع‌وقمع گردید.

وی با اشاره به صدور ۵۵ مجوز ساخت‌وساز و حفاری در ۷ ماه گذشته افزود: از حمایت‌های دستگاه قضایی استان اردبیل در حفاظت و صیانت از راه‌ها قدردانی می‌کنیم.

برخورد با ۳۴۰ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در راه‌های اردبیل

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل نگهداری از راه و حفظ حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با تلاش شبانه گشت‌های راهداری در مدت یادشده ۳۴۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه‌ها شناسایی، برخورد و جمع‌آوری شد.

صبحی طول حوزه استحفاظی راه‌های استان اردبیل را ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: اقدامات مستمر راهداران در نگهداری راه‌ها، ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، احداث راه‌های دسترسی به‌منظور هدایت و ایجاد نظم ترافیکی، وجود فضای لازم جهت نصب تجهیزات ایمنی، تابلو و علایم در راه‌ها در گرو حفاظت از حریم راه برای توسعه و اجرای برنامه‌های آینده بسیار ضروری است.

نیاز ۱۰ هزار میلیارد ریالی راه‌های اردبیل برای نگهداری

وی بیان کرد: حفاظت و نگهداری از راه‌های استان اردبیل هر سال نیازمند بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است که تخصیص اعتبارات لازم ملی و استانی راهداری جهت ارائه خدمات هر چه شایسته به مردم اهمیت دارد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل آمادگی کامل ماشین‌آلات و اکیپ‌های راهداری زمستانی را یادآور شد و گفت: ۸ گردنه سخت‌گذر و برف‌گیر به نام‌های حیران ۸، صایین، کجل، نقدوز، الماس، لنگان، قره‌آغاج و الماس در راه‌های ارتباطی استان قرار دارد که راهداران با همه توان در آن‌ها حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا