Categories: اردبیل

برخورد با ۳۷۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، علی صبحی پیش‌ازظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: ۳۷۸ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت‌وساز غیرمجاز در استان شناسایی، توقف و قلع‌وقمع شد که از این میزان ۱۶۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسایی و به ۱۷۵ مورد نیز دستور توقف و اخطار ساخت صادر شد و ۴۱ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی قلع‌وقمع گردید.

وی با اشاره به صدور ۵۵ مجوز ساخت‌وساز و حفاری در ۷ ماه گذشته افزود: از حمایت‌های دستگاه قضایی استان اردبیل در حفاظت و صیانت از راه‌ها قدردانی می‌کنیم.

برخورد با ۳۴۰ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در راه‌های اردبیل

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل نگهداری از راه و حفظ حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با تلاش شبانه گشت‌های راهداری در مدت یادشده ۳۴۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه‌ها شناسایی، برخورد و جمع‌آوری شد.

صبحی طول حوزه استحفاظی راه‌های استان اردبیل را ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: اقدامات مستمر راهداران در نگهداری راه‌ها، ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، احداث راه‌های دسترسی به‌منظور هدایت و ایجاد نظم ترافیکی، وجود فضای لازم جهت نصب تجهیزات ایمنی، تابلو و علایم در راه‌ها در گرو حفاظت از حریم راه برای توسعه و اجرای برنامه‌های آینده بسیار ضروری است.

نیاز ۱۰ هزار میلیارد ریالی راه‌های اردبیل برای نگهداری

وی بیان کرد: حفاظت و نگهداری از راه‌های استان اردبیل هر سال نیازمند بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است که تخصیص اعتبارات لازم ملی و استانی راهداری جهت ارائه خدمات هر چه شایسته به مردم اهمیت دارد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل آمادگی کامل ماشین‌آلات و اکیپ‌های راهداری زمستانی را یادآور شد و گفت: ۸ گردنه سخت‌گذر و برف‌گیر به نام‌های حیران ۸، صایین، کجل، نقدوز، الماس، لنگان، قره‌آغاج و الماس در راه‌های ارتباطی استان قرار دارد که راهداران با همه توان در آن‌ها حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


admin

Recent Posts

مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با…

11 ساعت ago

ریشه های جنگ زاکانی و شورای شهر؛ ناکارآمدی،پنهانکاری، توهین و چیزهای دیگر

روز یکشنبه ابهامات مطرح‌شده در قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران و چینی‌ها دویست‌وسی‌ویکمین جلسه…

11 ساعت ago

استخراج الماس از گل صدتومانی/ عکس

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید…

11 ساعت ago

بازدید نماینده ولی فقیه از پایگاه‌ امداد و نجات بین شهری سرعین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر که به منظور شرکت در جلسه تکریم ومعارفه مسئول دفتر…

11 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

11 ساعت ago