گلستان

برخورد «تیبا» و «پژو» با ۹ مجروح در محور گرگان به بجنورد

محمدرضا استیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان در خصوص حادثه رانندگی صبح امروز در تونل پارک ملی گلستان در محور گرگان به بجنورد اظهار کرد: ساعت هشت و ۲۲ دقیقه صبح امروز یک مورد سانحه رانندگی در این نقطه به مرکز ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر گلستان توسط همکاران در اورژانس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گزارش و با توجه به شدت حادثه و تعداد مصدومان درخواست کد کمکی آمبولانس و تیم امداد و نجات شد.

وی ادامه داد: این حادثه رانندگی بین دو دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه تیبا رخ داد که بلافاصله دو تیم پایگاه امداد و نجات «تنگراه» با یک دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش خاطرنشان کرد: در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که دو نفر توسط آمبولانس هلال احمر گلستان، چهار نفر توسط همکاران هلال احمر خراسان شمالی و باقی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

استیری گفت: در این حادثه یک زن ۲۹ ساله و یک کودک ۶ ساله به دلیل ترومای شدید سر و درد در ناحیه پا به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: همچنین در این حادثه یک مادر به همراه سه فرزند پنج ساله سه قلو توسط همکاران امداد و نجات هلال احمر خراسان‌شمالی که به عنوان کد کمکی به محل اعزام شدند به بیمارستان سوال اکرم (ص) کلاله انتقال داده شدند.

استیری در پایان بیان کرد: این عملیات در ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه پایان یافت.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا